Intel Core i7 2600K - CPU MP 40x / Geheugen MP 8x - SuperPi 1.5 XS 1M

C.deWeerd

Senior Member
User systemen
1m helaas.

Ik heb me voorgenomen om niet kosten wat het kost nieuwe spullen hiervoor aan te schaffen. Dus als ik mensen 110 Bclk zie halen stop ik ermee daar valt niet tegenop te tweaken he het is meer de westrijd van wie heeft er geluk met zijn mobo/cpu combi. Ik heb al bijna 15+ uur erin zitten.

Maarja hoe je het went of keert het blijft altijd geluk hebben!

Helemaal waar!
Ik snap niet waarom we niet max 4Ghz doen.
het blijft een voordeel als je een goede cpu hebt, (37x108,1 tegen 39x102,56) maar tenminste niet zo erg als nu.

Kan niet wachten dit gaat een leuke compo worden.
Mijn vorige compo met de Phenom II X2 550BE was alles behalve een succes.

Ik blijf realistisch en denk dat een 1ste plek het niet gaat worden maar toch ff mun beste geven.

Word er nog bekend gemaakt hoeveel personen er tot nu toe per onderdeel gaan deelnemen?

Tjah, ik denk dat iedereen druk bezig is met de compo :p
Ben zelf ook ermee bezig, typ dit nu vanaf me macbook die naast me pc staat.

gister tegen een bclk aangelopen van 105,2 hoger boot hij wel maar draait hij geen benchmarks...

diezel

Senior Member
User systemen
stilte voor de storm ..niet iedereen gaat een teaser posten ,
na de eerste uitslagen 32m weten we wat de cpu''s van andere doen qwa bclk .
en wie er mee doen

ik zelf ben druk aan het testen .maar niet met dit weer bbq en bier time :mrgreen:

ik ga zelf ook geen teaser posten, hoop alleen dat me blck nog wat hoger gaat de komende weken of dat er opeens iets mee zit :p

Persoonlijk denk ik dat die 32m niet de belangrijkste bench zal zijn, ik denk dat 1m en wprime de doorslag gaan geven.

Bovenaan