Intel Core i7 2600K - CPU MP 40x / Geheugen MP 8x - SuperPi 1.5 XS 1M

NederNakkeR

Hardware Info Pro OC
User systemen
Nou, niet alleen jij.
Ik kom niet verder als 40x104,2 met windows en bios tweaks krijg ik een resultaat van 8.990sec.
Merk wel dat windows tweaks niks uitmaken op 4ghz, heb een hele lijst aan services en opstartprogramma's uitgezet en scheelde niks.
dan tweak je toch nog niet goed... want goede tweaks schelen toch behoorlijk op het eindresultaat

dan tweak je toch nog niet goed... want goede tweaks schelen toch behoorlijk op het eindresultaat
Maar wat kan ik dan nog verder tweaken op een volledig geïnstalleerde windows(met software en games erop) ?
Heb processen nagekeken, services niet laten opstarten en programma's niet laten opstarten, de programma's op me SSD gezet.

Verder geen benul wat ik kan doen, iemand meer ideeën ?

een volledig geïnstalleerde windows(met software en games erop) ?

iemand meer ideeën ?
Ja, begin al eens met het onderstreepte op te vangen. Door middel van een frisse xp installatie speciaal voor deze compo?

Dit was mijn eerste test in bclock.. had nog nooit aan bclock gezeten met sandy:) ( nog niet zoveel tijd gehad..) Os is totaal niet getweaked, is 3D OS voor ati en zit nu een nvidia in.. Kortom, valt nog veel te halen:)

Laatst bewerkt:
Jammer alleen van je lage blck, ;) maar we moeten met een campo ook niet teveel prijs geven hoe hard de pc uiteindelijk kan.

Ik zat me te bedenken. kan zelf ook wel test uitvoeren, maar heeft iemand ervaring met super pi en dan IGP gebruiken en geen GPU?

Bovenaan