Intel Core i5 750 Sapphire ATI HD5850

hage

Senior Member
User systemen
Wat is voor deze pc het maximale bedrag dat ik op kan bieden?

Processor: Intel Core i5 750
Stockkoeler:

Koeler: Cooler Master Hyper TX3
Moederbord: MSI P55-GD65
Videokaart: Sapphire ATI HD5850, 1 GB
Werkgeheugen: 2x OCZ Platinum DDR3, 13333-4GK
Behuizing: Cooler Master CM 690
DVDspeler en brander: Samsung SHA223B 22x S/B zwart
Voeding: Antec Truepower New Series TP-650
Interne harde schijf: Samsung 320 GB harde schijf

Monitor: Samsung Syncmaster P2370

hage

Senior Member
User systemen
Pc is 9 jaar oud maar de laatste drie jaren heeft hij in de kast gestaan.
Dus 100 Euro vind je teveel?

Zo is de prijsberekening

- Intel Core i5 750: 8,- EUR
- MSI P55-GD65: 20 EUR
- Sapphire ATI HD5850, 1 GB 10 EUR
- 2x OCZ Platinum DDR3, 13333-4GK 10 EUR
- Cooler Master CM 690 20 EUR
- Creative X-Fi Xtreme Gamer 15 EUR
- Samsung Syncmaster P2370 15 EUR
- Samsung SHA223B 22x S/B zwart 0 EUR
- Antec Truepower New Series TP-650 30 EUR
- Samsung 320 GB harde schijf 40 EUR
- Stock cooler mist 2 pootjes 0 EUR
- Cooler Master Hyper TX 3: mist 2 pootjes 10 EUR

Flipking94

Senior Member
User systemen
Ook denk ik dat 100 euro gewoon teveel is. Het zijn sterk verouderde onderdelen. Ik zou het bij deze samen verkopen, denk dat je daar meer geluk mee hebt. Afzonderlijk zullen er wellicht een aantal onderdelen niet meer verkocht worden. Denk bvb maar aan de 9j oude voeding waar je 30 euro voor vraagt. Die kan je evengoed gratis weggeven.

Ik ben uitgegaan van ~10% van de nieuwprijs (500 euro voor de pc)

Etxalar

Senior Member
User systemen
9 jaar oud en geen ssd. Dat ding is niet vooruit te branden. Nee, ik zou er geen cent voor geven. Alles is oud en de kans op defecten is erg groot.

hage

Senior Member
User systemen
Tnx dan wordt het zeventig euro, ik heb iemand die hem wilt komen ophalen.
Ik heb nog een SSD liggen maar ik geef liever geen schijven weg. Behalve schijven waar films/games op hebben gestaan.

hage

Senior Member
User systemen
Gisteren heb ik per ongeluk een fan kabeltje tijdens het schoonmaken losgetrokken.
Omdat de reacties hier waren 'krijg je daar nog geld voor' ben ben ik de prijs naar 60 gaan zakken.
Grappig genoeg krijg ik vandaag op Marktplaats een bieding van 65 Euro>

Hebben jullie goed gezien dat er ook een monitor bij zat?

Flipking94

Senior Member
User systemen
Ik in ieder geval wel ;). Daarom mijn voorstel van 70 euro incluis monitor. De monitor is een fullhd monitor 24" en daarmee M.I. het onderdeel dat wellicht nog het meeste waard is van de hele setup. Met die monitor kan je nog vooruit, met de pc eigenlijk niet. Vandaar de lage prijs, want je moet denken dat de koper ook risico neemt met het aanschaffen van dergelijk oude hardware. Harde schijven kunnen stoppen met spinnen, voeding is een gevaar wegens de ouderdom en de rest van het systeem werkt erg traag.

60 euro incluis monitor lijkt me dus niet mis. Je hebt natuurlijk altijd mensen die er meer/minder voor over hebben, wij kunnen enkel maar advies geven, zodat jij een idee hebt wat je setje nog waard is. Wat je er dan effectief voor krijgt hangt volledig van de gek af die het systeem aanschaft ;).

hage

Senior Member
User systemen
Haha, nou ik ben erg tevreden met een pc die al jaren in de kast staat dat hij weg is.
Ben blij dat ik ongeveer een prijsrichting van jullie heb kunnen krijgen.

En blij dat ik nog zelf nog beetje in de prijs heb kunnen zakken. Zo krijg ik weer Karmapunten.
Volgens mij was de koper geen leek op computergebied. Hij wilde eerst 70 geven en wilde de pc niet eens testen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan