Incorrecte specificaties prijsvergelijker

aNt3k

Senior Member
Aangezien meerdere mensen hierin post (en het een sticky is) even deze post aangepast. In dit topic kan je producten melden die geen correctie specificaties hebben. Post hier over welk item het gaat en wat er verkeerd is. Indien er inderdaad verkeerde specificaties staan zal dit gewijzigd worden.
 
Laatst bewerkt:

Ömer

Senior Member
Ik wil ook een foutje melden in de prijsvergelijker:
Intel core I7 920 en 940: bij l2 cache staat er dat het 2048kb is en ik kan wel zweren dat dat 1024 kb is!
Koen, ik hoop dat je dit ook leest:)
 

Roberto23

Member
Ömer zei:
Ik wil ook een foutje melden in de prijsvergelijker:
Intel core I7 920 en 940: bij l2 cache staat er dat het 2048kb is en ik kan wel zweren dat dat 1024 kb is!
Koen, ik hoop dat je dit ook leest:)
Volgens mij hebben deze wel 2048 cache het is namelijk 4*512KB wat neer komt op 2048
 

aNt3k

Senior Member
Ik wil niet vervelend zijn, maar ik zie nog iets wat niet klopt:
1. Dit moederbord heb ik net besteld, maar is nergens te vinden;
2. Ik heb deze geheugenkit, alleen dan met cas6 ipv 5 (zoals hier te vinden op de website van de fabrikant) en volgens mij is het ook een kit. Het lijkt nu net alsof het 1 module van 4GB is.

Thanks!
 

aNt3k

Senior Member
Top, dank je wel. Volgens mij bestaan er 2 kits die (bijna) hetzelfde zijn. Enigste verschil is de cas en de voltages.
 

RTS4L

Member
Wil dit ook even melden omtrent HD.
Bij deze HD staat er bij HDTune 3.00 Read - CPU Usage =44,2%.
Denk niet dat dit juist is maar natuurlijk kan het wel. zou toch eens vragen om dit te controleren
 

RTS4L

Member
Nu heb ik opgemerkt bij een zoektocht naar een nieuwe voeding dat er een foute spec. staat.
Het gaat om deze voeding.
Bij 600W verbruik staat er namelijk 706.8W.
Nu denk ik dat niet kan ondanks het een 600W voeding betreft. Gelieve opnieuw eens te kijken.
 
Nee hoor, dat klopt wel degelijk. Wanneer we 600W uit de voeding trekken in onze test (waarvan ca. 550W uit de 12V lijnen en 2x 25W uit de 5V en 3.3V lijnen), trekt de voeding op zijn beurt 706.8W uit het stopcontact. Daarmee is ie bij deze belasting 600/706.8 = 84.0% efficiënt.
 

Jeroen3

Senior Member
Ik zie dat er al een topic is voor product specificaties fouten, dus ga ik er maar even in verder.

De Samsung SyncMaster 923NW, wordt hier aangeduid met speakers.
Maar als ik de monitor voor mijn neus is goed bekijk kan ik deze niet vinden.Ook Samsung geeft niet aan dat deze erop zitten.

(Dit topic zou wel is thuis kunnen horen in de "Belangrijk" categorie aan het begin van dit Sub-forum, of zitten er niet zoveel fouten in?)
 

NurKs

Senior Member
Bij het Gigabyte GA-GC330UD moederbord staat bij de specs dat deze geen "Dual Bios" heeft, terwijl ik dit in grote letters op het bordje zie staan.
Ook staat er bij dat de PCI-Express klok instelbaar is terwijl het bordje geen PCI-Express heeft. Misschien staat het vinkje verkeerd en hoort het bij PCI Klokfrequentie te staan? Daar staat namelijk een kruisje.

(Dit topic zou wel is thuis kunnen horen in de "Belangrijk" categorie aan het begin van dit Sub-forum, of zitten er niet zoveel fouten in?)
Goed idee!
 
Het Gigabyte bordje heeft inderdaad Dual BIOS, een foutje van ons. Is aangepast!

De BIOS heeft wel degelijk een optie om de PCI-Express klokfrequentie aan te passen. Het nut daarvan op een bordje zonder PCI-Express sloten is inderdaad afwezig. ;)
 
Bovenaan