Ik zoek een smalle toetsenbord zonder numpad voor pc desktop

loek3000

Senior Member
User systemen
Ik kan het maar steeds niet vinden, maar ik heb nu een toetsenbord die 45cm lang is, of als ie voor me ligt 45 cm breed :p

ik zoek er 1 die ongeveer 30 tot 35 cm breed / lang is...

Liefst met backlight en ik hoef de cursor toetsen er ook niet op te hebben, dit via een zogenaamde extra toetscombinatie

Forum m8

Senior Member
User systemen
Gewoon een tenkeyless toetsenbord dus. Zijn er legio van.

Hierboven zoeken op TKL

30 cm is overigens ook zonder het traditionele blok aan navigatietoetsen.

Met dat blok kom je op 36 cm ofzo en dan heb je dus wel pijltjestoetsen. Daar is het aanbod iets groter.

loek3000

Senior Member
User systemen
Wat een prijzen zeg... bedankt voor de reacties, ik zal ook eens zoeken naar een smal wit toetsenbord, want ik zit op een nogal iets donkere plek waar een zwarte toetsenbord sowieso niet fijn is om mee te werken...

Mechanisch of niet, ik heb gezocht maar kom niet onder de 50 tientjes uit als er ook verlichting in zit, of zoek ik verkeerd?

Forum m8

Senior Member
User systemen
Je kunt toch blind typen? Als het gewoon een goed toetsenbord is, dus niet met vlakke toetsen, heb je helemaal geen verlichting nodig. Ik kijk nooit op m'n toetsenbord.

loek3000

Senior Member
User systemen
Ja dat kan ik en doe ik nu :p alleen wil ik soms wel het geheel kunnen zien als ik bijvoorbeeld de bios in wil (del) of de usb wil opstarten (f12) als ie maar helder genoeg is om te zien wat ik doe, hoeft dus niet perse verlicht te zijn maar dan wel wit / grijs en dan zonder aparte cursor toetsen en num. pad.

Forum m8

Senior Member
User systemen
Perixx PERIBOARD-407B
QWERTY-EU met de korte shift, huuu

Ja dat kan ik en doe ik nu :p alleen wil ik soms wel het geheel kunnen zien als ik bijvoorbeeld de bios in wil (del) of de usb wil opstarten (f12) als ie maar helder genoeg is om te zien wat ik doe, hoeft dus niet perse verlicht te zijn maar dan wel wit / grijs en dan zonder aparte cursor toetsen en num. pad.
Doe je voor die ene keer maar het licht aan :confused:

loek3000

Senior Member
User systemen
Dan is het licht al aan, mijn toetsenbord staat onder een met een schuifplank onder de monitor... :p

Maar ik heb een mooie besteld via ebay, lekker strak, smal en onder de 11 € en die is MET een 'lange shift' :)

upload_2018-9-27_1-55-27.png

Bovenaan