Iedereen klaar voor............. Superpi 32m?

Mod_Aap

Senior Member
Hij degrade ook hard. :cry:

Moet ook nog wel wat meer uit te pushen zijn, probleem is dat met dit weer m'n tec 8 graden is. Is hier dan ook 25 graden binnen of zo, en ondanks alle radiatoren is m'n watertemperatuur alsnog 34 graden. Ding verstookt serieus wat vermogen op 1.6V. :twisted:

petervandamned

Senior Member
Op 4467 en een 890fx mobo zit ik op een 15m 42s

Wel een gekoeld water van graadje of 15 voor nodig
dacht verschil zou groter zijn met een 790fx

Niet dat ik met dit in de +0 klasse zou mee doen

P33R

Senior Member
drucchi er staat al een wat betere score als die neil hier post, die van bauke ben benieuwd wat jou score dan is :p

Drucchi

Senior Member
hehehe... goed zoeken.... hij staat al online hoor :p
alleen nog niet bij de scores....

oow... Rol-Co gooit hem in de groep....

Laatst bewerkt:

peterke

Senior Member
@ Snot_Aap: heb je geen koele kelder om in te gaan proberen? Zal behoorlijk schelen! Voor de PC en ook voor jouw concentratie. Bij mij is het 24 graden en daar word ik al hartstikke suf van zonder veel te doen.

Drucchi

Senior Member
zo, nu staat ie erbij.... ik ben er zelf best blij mee, maar ik zou het nu niet echt zomaar even overdoen...

Mod_Aap

Senior Member
@ Snot_Aap: heb je geen koele kelder om in te gaan proberen? Zal behoorlijk schelen! Voor de PC en ook voor jouw concentratie. Bij mij is het 24 graden en daar word ik al hartstikke suf van zonder veel te doen.
Ben helaas niet echt mobiel. Sowieso woon ik in een appartement en op de bovenste verdieping. :(

petervandamned

Senior Member
Mijn laatste poging vanavond

Blijkt toch helaas in me cpu te zitten
Het soms niet kunnen bios clearen

goed bagger score op 4500 gehaald voor de onder 0 klasse dan he

ME4ME

Senior Member
bij deze m'n laatste score voor deze contest.

iets lagere clocks dan m'n vorige score, maar net wat meer getweakt, en iets betere efficienty (69960) :)

sorry2

Senior Member
Ik heb z'n (berekend) gevoel dat er nog iemand met een nieuwe 1ste of 2de tijd komt boven nul i.v.m. 't klassement. :|

(misschien verslaapt hij zich....ha ha)

Laatst bewerkt:
Bovenaan