Iedereen klaar voor............. Superpi 32m?

Gekko12482

Senior Member
Ik zal deze maar eens op tijd inleveren (serieus, ik schaam me echt dood dat ik na de pech van vorige week, toen ons modem overleed, ik me nu moet verslapen) :oops::oops::oops:

Gekko12482

Senior Member
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/ensemble.html

Hmm, de nacht van woensdag op donderdag is het wel mooi benchweer. En woensdag heb ik mijn laatste leer-examen (vrijdag alleen nog Engels, niet leren dus), dus ik heb dan ook alle tijd! :mrgreen:

Edit: Rol-Co, we zien niks :p
Edit2: Nu wel :D
Edit3: Nah, ziet er wel uit als een leuk streven om te scoren. Al gaat mijn cpu het niet leuk vinden om voorbij de 4,1Ghz te gaan @ 1,55V. NB zit nu op 2500Mhz, moet miss ook nog wel omhoog kunne, Busspeed is hier 273Mhz als maximum voor iets minder zware benches, HT link maakt niet uit. Hoewel, als ik het zo teruglees wordt het nog heel lastig om weer puntjes te scoren :S

Laatst bewerkt:

Drucchi

Senior Member
zo wordt het weer lastig... ik moet weer xp gaan installeren, en wachten op een koude nacht (denk woensdag), en dan inderdaad eens flink onder de 16 min komen. Maar ik ga eerst uitzoeken op welke core ik SuperPi het beste kan draaien.

Gekko12482

Senior Member
Mijn probleem is bij Superpi dat ik bij de enige processen die nog lopen (in XP uiteraard) niet meer de affiniteit in kan stellen, weet iemand hoe ik dat alsnog doen? (msconfig -> 1 core?)

Gekko12482

Senior Member
Ik had die aanpassing ook niet gedaan, het zat in mijn achterhoofd dat dat inderdaad niet werkte. Toch nog een idee hoe je de beveiligde processen toch nog één bepaalde core kunt aanwijzen?

Garret

Senior Member
Mooie score Rol-Co. Kan menigheen zich op stuk bijten, want het draait hier niet alleen om de Mhz'en.

De FX leent zich hier denk ik wel beter voor.

P33R

Senior Member
geld voor deze bench ook de richt lijn van 68000 eff is goed?

want dan zal die knipoog wel op 4200 slaan;)

nou ja btw als je leuke tweaks hebt... ik bedoel bij 1m maakt een tweak niet zon duidelijk verschil als bij 32m omdat deze bench way langer duurt.

correct my if im wrong met iets.

Laatst bewerkt:
Bovenaan