iCloud opslag alle mobile devices naar Windows lukt niet

Ploeper

Senior Member
User systemen
Hallo na lange tijd frustratie en Apple support die me geen antwoorden geeft. Niet op de website en zeker niet van hun support medewerkers.

Hoe krijg je tegenwoordig al je foto’s naar iCloud?
Die Windows 10 iCoud app werkt sowieso voor geen meter.

Handmatig importeren zonder iCloud was uiteindelijk handiger geweest maar dat gaat niet meer.

Alle info die op hun websites staat werkt iig niet.

Op 1 apparaat heb ik 27000 foto’s maar in iCloud staan er maar 7000. (Afgeronde nummers)
Reservekopie gemaakt. Er staat bijgewerkt in iCoud op de pc maar toch missen er even ongeveer 20000 foto’s .
Zelfde voor alle apparaten, geen enkele heeft alle foto’s in iCloud.
Heb uiteraard het juiste abbonement en heel veel ruimte vrij in iCloud.
Weggegooid geld blijkbaar.

Iemand kennis ervan misschien? Bij Apple support ontbreekt de kennis dat was me al snel duidelijk.

Ploeper

Senior Member
User systemen
Why

Op een telefoon staat bijvoorbeeld ook gewoon bijgewerkt.
Als alles bijgewerkt is zou het toch in die cloud moeten zitten. Maar het zit er niet in, de bestandsgrootte blijft ook hetzelfde als dag 1 van het abbonement.

Volgende zal toch maar weer een Android worden ben dat gedwing van Apple ondertussen wel zat.
Als je een supportdesk heb, zorg dan ook tenminste dat je gekwalificeerde mensen erachter zet.

nutty

Senior Member
User systemen
Ik heb nog nooit 1 product gekocht van Apple,en zal dat ook nooit doen,omdat de mentaliteit van deze club me niet zint,datzelfde geldt voor FB trouwens.
Inderdaad een vreemd probleem,ik zou denken dat je cloud geen ruimte meer heeft,maar dat heeft het wel zeg je.
kan me wel voorstellen dat het frustrerend is.

Als alles bijgewerkt is zou het toch in die cloud moeten zitten. Maar het zit er niet in, de bestandsgrootte blijft ook hetzelfde als dag 1 van het abbonement.
Ook dit is vreemd natuurlijk.

Ploeper

Senior Member
User systemen
Ik heb nog nooit 1 product gekocht van Apple,en zal dat ook nooit doen,omdat de mentaliteit van deze club me niet zint,datzelfde geldt voor FB trouwens.
Inderdaad een vreemd probleem,ik zou denken dat je cloud geen ruimte meer heeft,maar dat heeft het wel zeg je.
kan me wel voorstellen dat het frustrerend is.

Ook dit is vreemd natuurlijk.
Het is echt waardeloos.
Omdat je als je iCloud vol is geen mail meer kunt verzenden of ontvangen moet je wel upgraden en maandelijks betalen.
Dus dacht zal een groot abbo nemen en dan gezinsdelen dan kan alles mooi op 1 account te zien en downloaden zijn.
Niet dus. Hoewel ik wel op ieder apparaat heel de opslagruimte te zien krijg , maar de inhoud dus niet.
Ik kan nog wel een half uur typen over heel de situatie maar als je in de Windows store kijkt naar de recensies van de iCloud app weet je wel genoeg.

Helaas werkt handmatig importeren niet met alle apparaten, blijft hij hangen of niet herkend, ondanks wel toegang te geven middels de authorisatiecode als hij hem herkent. Dus tienduizenden foto’s die ik onmogelijk kan downloaden en alleen op het apparaat zelf kan bekijken. Fraaie boel!

Heb dit nog nooit meegemaakt. Waardeloos.

Dit was echt de druppel. Ik prijs het OS van iPhones en iPads altijd ondanks ik Apple haat qwa bedrijfsvoering maar dat is afgelopen. Ben er klaar mee.
Ik betaal , kan er verder helemaal niets mee en krijg geen ondersteuning.

Rest niets anders dan de iCloud opslag weer te downgraden als het zo moet.

nutty

Senior Member
User systemen
Hm ja,zoals ik al zei balen.
Ach,vergeet dat Apple,gebruik gewoon Google's cloud,lekker geodkoop vindt ik.
Oke Apple is niet voor niets populair,dat (schijnt) te komen door de gebruiksvriendelijkheid,(en kuddegedrag).
Maar ieder mens met een iq boven de 80 kan prima met Google werken.
Vindt ik qua cloud gebruik ook nog eens makkelijker dan de iCloud van Apple. (heb dat een paar keer bij mn zus gedaan,want die heeft Apple).
Dus wat let je om naar Google te gaan..?
En spioneren,doen ze alle twee,dus daarvoor hoef je niet bij Apple te blijven.

Bovenaan