i7-920+ bijpassende onderdelen

wouter99

Senior Member
Minstens het dubbele, 1366 moederborden gaan vanaf circa 100 euro, 15 voor koeler, 15 voor geheugen. CPU misschien 5 extra, los wil niemand deze hebben. Case geen idee, ergens tussen de 20 en 30 als deze in goede staat is gok ik voor een grote case als deze met window en led

wailingwimmy

Senior Member
Minstens het dubbele, 1366 moederborden gaan vanaf circa 100 eurod
Er staan er 2 op tweakers, 1 voor 90 en 1 voor 100.
staan al enige tijd te koop.
Staat een vergelijkbaar setje gereserveerd voor 60 zonder geheugen.
Vandaar mij prijs van 50 tot 75 als je er snel vanaf wil.

wouter99

Senior Member
Ah jij keek specifiek voor dit bord, had ik mss ook moeten doen. Niet het meest uitgebreide bord. Die van 60 overigens was erg snel weg gezien deze zo enorm goedkoop aangeboden werd ;p

Ik baseerde mijn prijs op wat ik zoal langs zie komen op Tweakers en Marktplaats

wailingwimmy

Senior Member
Ah jij keek specifiek voor dit bord, had ik mss ook moeten doen. Niet het meest uitgebreide bord. Die van 60 overigens was erg snel weg gezien deze zo enorm goedkoop aangeboden werd ;p

Ik baseerde mijn prijs op wat ik zoal langs zie komen op Tweakers en Marktplaats
De high end bordjes gaan idd. voor 125 -175 weg maar dan moet je ook geduld hebben tot je een liefhebber treft die dat er voor over heeft.
Indien je nu een 1366 setje hebt en je mobo overlijd dan is 50 tot 75 nog een zinvolle investering.
Zoek je een voordelige upgrade set zijn er voor 100 euro veel snellere opties.

Ik zou het hele spul voor 85 euro aanbieden en blij zijn met 75 euro.

Juriaan W

Senior Member
Hierbij de koper van dit gereserveerde setje. Mijn suggestie: koop een x5660 of hoger via aliexpress (€16,-), overclock de cpu en zet het upgrade setje te koop voor 90 a 100. Qua prijs voor het moederbord, laatst een Gigabyte x58 UD5 aangeschaft voor €40 inclusief verzenden (link: https://tweakers.net/aanbod/1943818/gigabyte-ultra-durable-3-lga1366.html)

Misschien handig om erbij te vermelden: een x58 pc inclusief voeding, hdd/ssd en videokaart voor € 160 aangeschaft (link: https://tweakers.net/aanbod/1904478/intel-x58-ich10r-gebaseerde-tower-computer-(zie-advertentie).html)

Laatst bewerkt:

Shanquish

Senior Member
spul is allemaal al verkocht, de aanbiedingen vlogen me om de oren en uiteindelijk voor een zeer nette prijs verkocht.
het idee om te investeren in een setup die te koop staat ontgaat mij een beetje.

Bovenaan