1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

i5 4670k systeem

Discussie in 'Wat is dit nog waard?' gestart door suppie, 29 mei 2017.

1. suppie

suppie Senior Member

Sinds:
    12 jun 2008
  2. DatAccountz

DatAccountz Senior Member

Sinds:
    13 nov 2012
    Geen videokaart?

Beetje lastig dit, wellicht een tweakers veiling? i5's zijn niet meer wat ze waren in 2013**
    Wel leuk systeem verder, maar gezien Ryzen heb ik geen idee hoe de vlag erbij hangt.

Ik kan even geen markt ervoor verzinnen. Maar met een veiling vind je die wellicht.

EDIT: mocht je hem verkopen, laat even weten wat er ongeveer geboden werd. Ik ga binnenkort ook deze setup wegdoen.

**Was zojuist een Extreme Survivor playthrough van Rise of the tombraider aan het doen, CPU staat constant op 100% :( Net als bij Prey, Hitman en Deus Ex MD. (4670K 4.3ghz, 2400cl11 geheugen).

3. suppie

suppie Senior Member

Sinds:
    12 jun 2008
    Geen videokaart nee. Is er natuurlijk wel bij te zetten.

4. quiller

quiller Senior Member

Sinds:
    4 jul 2012
    Min of meer off topic : maar dit vind ik erg interessante info... Zou meer van zulke info moeten komen welke games ondertussen zo reageren op i5 want velen blijven volharden dat het maar een niche hoeveelheid games betreft... - Bijkomend : nog interessanter zou zijn wel we een lijst kunnen maken waar dezelfde games dan ook op een i7 tegenhanger gezet worden en hoeveel % het gebruik dan is... @HWI : ik voel een prachtig exemplaar van een onderzoek komen!!!!

5. DatAccountz

DatAccountz Senior Member

Sinds:
    13 nov 2012
    @quiller Heb je PM gestuurd, dit is inderdaad beetje topic kaping.

6. Generationx_

Generationx_ Member

Sinds:
    5 mrt 2016
    €350,-

7. suppie

suppie Senior Member

Sinds:
    12 jun 2008
    350 a 400 zou ik heel erg blij mee zijn.

8. suppie

suppie Senior Member

Sinds:
    12 jun 2008
  9. djkaliz

djkaliz Senior Member

Sinds:
    8 apr 2014
    Ja, 250 krijg je wel voor dat setje op V&A bij de buren. Maak een paar flitsende foto's, start een veiling vanaf 240 en je bent dit setje zo kwijt.