Hoi hier is mijn inzending.

Ik vind het wel spannend om jullie mijn build te zien, deze is niet zo goed als velen hier op HWI hebben maar ik hoop dat jullie hem kunnen waarderen :$. De afbeelding beeld de ontsnapping van een SAMSUNG EVO SSD uit uit de handen van een geweldenaar die HDDs gebruikt uit.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Na ik op dit forum inspiratie heb opgedaan heb ik deze nieuwe creatie gecreëerd, het heeft even geduurd maar ik ben zeer te vreden met het eindresult:

Ik heb het foto gemaakt bij mij op kantoor dus helaas geen mooie opstelling hierzo.

Bijlagen

Laatst bewerkt:

nuuwnhuusk

Member
Euhm, dat is gewoon een google zoekopdracht?
Beter kijken ;) die verrekijker staat er niet voor niets. Die evo's ook niet! De handboeien, 't glijmiddel en het camsymbool op de desktopfoto zijn je niet opgevallen?

Haha ik vind deze inzendingen briljant, omdat ze op 't eerste gezicht zo dom lijken.

uknowSam

Senior Member
Beter kijken ;) die verrekijker staat er niet voor niets. Die evo's ook niet! De handboeien, 't glijmiddel en het camsymbool op de desktopfoto zijn je niet opgevallen?

Haha ik vind deze inzendingen briljant, omdat ze op 't eerste gezicht zo dom lijken.
Hmm, nu pas snap ik het voor grotendeels. Wel erg ingewikkeld denk dat de grotendeels niet zo snel het zien, maar waarom de justin bieber cover dit deel snap ik nog niet?

Laatst bewerkt:

Sw333t

Senior Member
De handboeien, 't glijmiddel en het camsymbool op de desktopfoto zijn je niet opgevallen?
Gezien de strekking van zijn eerdere posts, verbazen mij dergelijk attributen totaal niet.

Alsnog blijft het een "simpele" zoekopdracht, printscreen en vervolgens enkele paint-scapades (die smileys enzo).

Nu de competitie steeds heviger wordt heb ik besloten om nogmaals aan de slag te gaan met een bureauachtergerond. Het heeft dan ook even geduurt maar nu ben ik wel reuzetevreden met het resultaat.

Aan de basis van dit ontwerp ligt mijn voorliefde voor mobiele gaming. Ik game liever mobiel i.v.m. pendelen elke dag naar het werk. Hiervoor gebruik ik een door mijzelf ontworpen RPI display (helaas niet Retina) met spelletjes zoals tetris, pong, E.T. the Extra-Terrestial, Castlevania en BF4 8-bit mod (Mantle API). Nu staat op het startscherm van mijn display dus mijn achtergrond.

Als slagzin heb ik gekozen voor ivoLove; dit is vanzelfsprekend een palindroom voor evoLove wat omgekeerd evoLove is (EVO |(spiegel)| OV3). Dit simboliseert mijn liefde die ik heb voor mijn Samsung 840 Evo 256Gb schijf. In de foto is ook terug te vinden mijn oude trouwe Velocireptor 10.8K rpm schijf die helaas met pensioen moet gaan gezien zijn leeftijd (gedateerd :( )

Ik hoop dat jullie net zo reuzetevreden zijn met het resultaat als ik en ik hoop een goede kans te hebben op de schijf (evo).

PS: enige overeenkomsten met non-fictieve figuren die echt zijn zijn compleet willekeurig (Gaussiaans) en niet gebaseerd op reality

Hieronder links de foto van mijn desktop en rechts de achtergrond

Bijlagen

Dank je wel Ferdi Bordenwijk :D :D :D ik ben echt heel blij dat je hem net zo leuk vindt als ik. Ik was na de comment van een andere commenter bang dat mensen niet zo blij ermee waren als ik ben. Ik vind dit zo fijn dat ik nog een wallpaper heb gemaakt speciaal voor jouw! :).

In deze wallpaper laat ik zien dat de Samsung Evo alleen wordt gebonden door de meetapperatuur en daarnaast ook door de Sata-600 connector. ik hoop echt dat Samsung inziet dat er een Evo uit moet komen voor in PCI slots want dat is echt de bottleneck (SATA). Ik hoop dat je hem leuk vind ;) en natuurlijk ook bijgeleverd een foto van mijn bureau.

Bijlagen

Laatst bewerkt:

Ik snap hem niet, welke verrekijker en waarom? Zou je hem kunnen uitleggen?

Bovenaan