Hier een Ryzen 2700X - 8 cores - 16 threads 
En een AMD FX 8350
En een AMD FX 8350
Complete verzameling cumelatief hè, dat zijn zeker 100 losse CPUsWouw, je zal het maar hebben
![]()
Kijk dit had ik niet gezien.Nog geen eens. Er stond namelijk "(als je meer dan 1 systeem hebt, noem dan het systeem met de meeste cores)"
Merendeel heeft me niks gekostAlleen als je ze zelf betaald hebt.
Wouw, zoveel heb ik denk ik niet in mijn huis:OComplete verzameling cumelatief hè, dat zijn zeker 100 losse CPUs![]()
Dus u had 1 core geselecteerd?Kijk dit had ik niet gezien.In dat geval is het 4 voor actieve systemen, 6 voor systemen die niet (meer) gebruikt worden, en 8 voor losse CPUs
GeluksvogelMerendeel heeft me niks gekost![]()
Oude lab PCs die weggegooid worden. Wereld aan gratis Core 2 Duo's, P4s, P3s, P2s, Athlon 64, Athlon XP, dat soort dingen. Daarnaast ook het e.e.a. via een beetje handelen met PCs en setjes, waardoor de CPU die in de verzameling komt netto gratis werdWouw, zoveel heb ik denk ik niet in mijn huis:O
Leuke hobby, cpu's verzamelen
Dus u had 1 core geselecteerd?
GeluksvogelOf werk je op een computer kerkhof?
![]()
Echt een upgrade van niks. Waarom zou je zoiets doen?Ryzen 2700X present, 8 cores. Kwam van 6 cores 6800K.
Dat is meestal tegen betaling van ophalenOude lab PCs die weggegooid worden. Wereld aan gratis Core 2 Duo's, P4s, P3s, P2s, Athlon 64, Athlon XP, dat soort dingen. Daarnaast ook het e.e.a. via een beetje handelen met PCs en setjes, waardoor de CPU die in de verzameling komt netto gratis werd![]()
Wouw, netjes^_^Oude lab PCs die weggegooid worden. Wereld aan gratis Core 2 Duo's, P4s, P3s, P2s, Athlon 64, Athlon XP, dat soort dingen. Daarnaast ook het e.e.a. via een beetje handelen met PCs en setjes, waardoor de CPU die in de verzameling komt netto gratis werd![]()