Hoe groot is je laptop?

Hoe groot is (het scherm van) jouw laptop?

• < 13 inch

Stemmen: 20 5,3%
  • 13 inch (incl. 13,3 etc.)

Stemmen: 52 13,8%
  • 14 inch (incl 14,1 etc.)

Stemmen: 34 9,0%
  • 15 inch (incl 15,6 etc.)

Stemmen: 139 36,8%
  • 17 inch (incl 17,3 etc.)

Stemmen: 49 13,0%
  • > 17 inch

Stemmen: 4 1,1%
  • Ik heb geen laptop

Stemmen: 80 21,2%

• Total voters
    378

elivdg98

Senior Member
User systemen
Thinkpad W520 > 39,6 cm

Ook al T420 toetsenbord?
Helaas niet, had eerst een T420 en het toetsenbord was echt heel goed. Als er een versie bestaat met backlight zou dat echt een nobrainer zijn. :) Zit er wel aan te denken om hem te laten vervangen voor een t420 toetsenbord.

Opzich is het toetsenbord van de T430, voor een modern toetsenbord, ook niet heel slecht alleen is het even wennen dat de fn en ctrl toetsen zijn omgewisseld. Wat echt een nadeel is naar mijn mening is dat veel functie toetsen zijn verdwenen waar je nu de fn toetsen en een letter voor moet gebruiken, wat ook niet altijd werkt. Ook jammer dat de page forward/back toetsen er ook niet meer zijn, maar daar gebruik ik zelf eigenlijk toch de muisknoppen voor.

Forum m8

Senior Member
User systemen
Helaas niet, had eerst een T420 en het toetsenbord was echt heel goed. Als er een versie bestaat met backlight zou dat echt een nobrainer zijn. :) Zit er wel aan te denken om hem te laten vervangen voor een t420 toetsenbord.

Opzich is het toetsenbord van de T430, voor een modern toetsenbord, ook niet heel slecht alleen is het even wennen dat de fn en ctrl toetsen zijn omgewisseld. Wat echt een nadeel is naar mijn mening is dat veel functie toetsen zijn verdwenen waar je nu de fn toetsen en een letter voor moet gebruiken, wat ook niet altijd werkt. Ook jammer dat de page forward/back toetsen er ook niet meer zijn, maar daar gebruik ik zelf eigenlijk toch de muisknoppen voor.
Ben je er al achter hoe je alt-codes typt met een *30 bord?

Wat moet je met backlight dan? *30 serie heeft toch ook een Thinklight? Heb je veel meer aan.

Volgens mij is er nu met de gemodde BIOS een optie om volledige support voor het *20 toetsenbord te krijgen.

TheBrones

Senior Member
User systemen
Mijn laptop is 15 inch maar thuis sluit ik deze aan op een 43 inch 4k scherm en nog eens 2 full hd schermen van 24 inch. Mogelijk gaat dit binnenkort veranderen naar een losse desktop zodat ik ook op 4k kan gaan gamen ipv opgeschaalde full hd.

OchHanz

Senior Member
User systemen
Lenovo X1 Tablet (13") hier. MS Surface look-a-like maar dan beter.
, dat lijkt mij een gave tablet idd, ook lekker groot scherm met 13 inch. Je kunt die ook openmaken toch? (/niet vastgelijmd)
Zoiets zou mijn droom pc zijn als het 13.5 inch is en een redelijke gpu heeft (mx150 of ryzen 2400 oid), zonder teveel throttling zoals die acer black edition tablet had. :)

maniac2003

Senior Member
User systemen
, dat lijkt mij een gave tablet idd, ook lekker groot scherm met 13 inch. Je kunt die ook openmaken toch? (/niet vastgelijmd)
Zoiets zou mijn droom pc zijn als het 13.5 inch is en een redelijke gpu heeft (mx150 of ryzen 2400 oid), zonder teveel throttling zoals die acer black edition tablet had. :)
Klopt, de X1 is serviceable (M.2 + accu). Maar heel makkelijk is het niet.

Bovenaan