High-end gaming headset: Sennheiser Game Zero

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te koop, NIEUW en ONGEBRUIKT in de doos:

De high-end gaming headset van Sennheiser; de Game ZERO. Zowel te gebruiken voor PC als PS4 (of Xbox via extra converterkabel)
Het 'gaming' gedeelte is vooral het feit dat er een microfoon aan gekoppeld is, de koptelefoon leent zich ook uitermate goed voor muziek.
Nieuw in de doos omdat ik deze als replacement heb gehad van Sennheiser voor mijn Sennheiser Game ONE (echter ik liever een open-design headset heb).
Bon uiteraard aanwezig.

Nieuwprijs EUR. 170,- , bieden vanaf EUR. 125,-

1589061640140.png

1589061667091.png

1589061696915.png

$_86.jpg

Info vanuit Sennheiser:
GAME ZERO is voorzien van geheel nieuw ontworpen oorkussens, die wij vanuit onze professionele headsets voor piloten verder hebben ontwikkeld. Onze kunstlederen oorkussens zijn gemaakt van drielaags traagschuim. De onderkant van de oorkussens is dikker, om er zeker van te zijn dat de headset de oren volledig omsluit. Dit voorkomt dat er geluid uit de headset ontsnapt en zorgt er tegelijk voor dat jij geen last hebt van geluiden uit je omgeving terwijl je aan het gamen bent.

Kristalheldere gesprekken
De professionele microfoon van de GAME ZERO gaming-headset is een klasse apart. Deze microfoons beschikken over een ruisonderdrukking van topkwaliteit, zodat jij je medespelers kristalhelder kunt horen.

Intuïtieve volumeregeling
Omdat de volumeregeling in de rechter oorschelp is geïntegreerd, wordt je reactietijd verbeterd. Je hoeft namelijk niet naar de kabel hoeft te zoeken waarin de volumeregeling meestal is geïntegreerd. De GAME ZERO is bovendien voorzien van een handige mute-schakeling. Breng gewoon de microfoonarm omhoog en je bent uit de lucht.

Geschikt voor meerdere platforms
De GAME ZERO heeft uitwisselbare kabels waardoor je op meerdere platforms kunt spelen, zoals bijv. de PC, Mac, consoles, smartphones en tablets die zijn voorzien van een aansluiting voor een 3,5 mm-jackplug. Zet je schrap om de geluiden te ervaren waarin je volledig wordt ondergedompeld. Ongeacht of je nu wapens smokkelt op een tropisch eiland, met je teamleden overlegt wanneer te beginnen of geniet van de "The Sound Games Are Made Of"

Opvouwbaar en opbergdoosje
Om te voorkomen dat er krassen op je headset komen terwijl je onderweg bent naar een LAN-evenement, kun je de GAME ZERO op een unieke manier compleet opvouwen en veilig in het meegeleverde doosje opbergen.

Luidspreker
Frequentiebereikvan: 10 Hz, tot: 28 kHz
Nominale impedantie 50 Ω
Gevoeligheid108 dB
Vervorming 0.1
Functies : Opvouwbaar

Microfoon
Frequentiebereikvan: 50 Hz, tot: 16 kHz
Ruisonderdrukking: Ja
Aansluiting: 1x hoofdtelefoon met 3.5 mm, 3.5 mm microfoonaansluiting

Bijlagen

Laatst bewerkt:

Roel1966

Senior Member
User systemen
Nieuw in de doos omdat ik deze als replacement heb gehad van Sennheiser voor mijn Sennheiser Game ONE
Ik denk dat het moeilijk gaat worden om een koptelefoon net nu in deze coronacrisis te gaan verkopen vanwege hygiëne. Denk als je de doos gesealed had gelaten dat het dan wat gemakkelijker was geweest.

Ik denk dat het moeilijk gaat worden om een koptelefoon net nu in deze coronacrisis te gaan verkopen vanwege hygiëne. Denk als je de doos gesealed had gelaten dat het dan wat gemakkelijker was geweest.
Hij zit nieuw in de doos en is ongebruikt! Omdat dit een closed headphone is ga ik hem ook niet gebruiken, vandaar dat hij weg kan.

idd niet zo handig, je had beter stock photo's kunnen gebruiken met een sealed box...
Al als de koper hem een paar dagen gewoon laat liggen zal het allemaal niet uitmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan