1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Headfoon voor android

Discussie in 'Consumentenelektronica' gestart door Keesberenburg, 30 jul 2012.

1. Keesberenburg

Keesberenburg

Sinds:
    20 jan 2012
    Ik ben op zoek naar een goede headfoon voor mijn android toestel de galaxy s3. Het mag via wifi of gewoon een kabel.
    Nu zijn er zo veel headfones te krijgen maar weet ik niet goed welke nu op een android toestel passen want het lijkt me
    dat er ook een soort van versterker nodig is als ik dat juist heb? Ik geef wel veel om de geluids kwaliteit, die moet gewoon goed
    zijn maar het hoeft ook weer niet zware studio kwaliteit te zijn voor bij opnames, dat geluid zal namelijk ook nooit door een android
    worden weergegeven. Ik zal vooral MP3 muziek gaan luisteren.

Deze kwam bij mij als eerste op dus ik weet niet of het wat voor mij is?
    http://tweakers.net/pricewatch/273941/audio-technica-ath-m50-(zwart).html#tab:info

[message]Je verwijst in je bericht naar een prijsvergelijker. Deze zoekresultaten van de Hardware.Info Prijsvergelijker bieden je wellicht nog meer prijzen en shops: [br]Zoeken naar "audio technica ath m50"[/br][/message]

2. Mitchell Dragt

Mitchell Dragt HWI Redactie

Sinds:
    15 nov 2009
    Ik zou de Klipsch image S4 adviseren. Die is door menig audiofiel buitengewoon goed getest. Het zijn wel In-Ears, maar de geluidskwaliteit uit deze koptelefoon van €63 is door geen enkele Over-Ear koptelefoon van misschien wel €1000+ te overtreffen. Als je het geluid gehoord hebt, dan zul je niets anders meer willen.

3. Keesberenburg

Keesberenburg

Sinds:
    20 jan 2012
    Bedankt voor de tip al vast. Wist nooit dat het mogelijk was om zo'n goed geluid uit in ears kwam.

4. mr.DJ

mr.DJ Senior Member

Sinds:
    12 feb 2010
  5. Keesberenburg

Keesberenburg

Sinds:
    20 jan 2012
    Het is wel voor de telefoon dus 2 meter kabel vind ik wel wat lang.
    Iemand nog meer ideen van wifi of blue toot headfones of in ears

Laatst bewerkt: 31 jul 2012
  6. Keesberenburg

Keesberenburg

Sinds:
    20 jan 2012
    Op deze mag een slotje bedoelde ik. Ik heb een keuze gemaakt voor een headfone voor mijn android. De headfone moest ook opties voor de telefoon hebben vandaar typisch een headfone voor een android of iphone

7. mr.DJ

mr.DJ Senior Member

Sinds:
    12 feb 2010
    welke heb je genomen?

8. Keesberenburg

Keesberenburg

Sinds:
    20 jan 2012
    Ik heb enkele beluisterd in een prijsklasse van 105 euro. Ik ben voor de DR Dre monster beats hd gegaan. Deze kan bij mij het beste over qua zuiverheid van laag tot hoog, Er zit wel wat veel bas in maar niet overheersend veel. Ik heb hem beluisterd met mijn eigen mp3muziek.

Laatst bewerkt: 31 jul 2012