1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Hardware opleiding

Discussie in 'Overige computer discussies' gestart door Mike Zijffers, 24 jun 2007.

1. Mike Zijffers

Mike Zijffers Senior Member

Sinds:
    17 aug 2006
    @ RazorBlade, Thnx.. Ik ga ook voor mezelf zeggen dat ik zoveel per dag ga leren en me daar gewoon aan houden.

@ 43%, Thnx Dirk :D

2. Kevin Swelsen

Kevin Swelsen Senior Member

Sinds:
    22 aug 2004
    Mike..proficiat man...top! Succes!

3. SteelXtreme

SteelXtreme Senior Member

Sinds:
    22 mei 2007
    Gratz Mike!,

Heb het hele verhaal even doorgelezen, nu ga je tenminste iets doen wat je echt leuk vind en je verdiend er je geld ook nog mee!:cool:

Je moet alleen nog ff dit:

veranderen in dit:

Droombaan gevonden

:lol:

Veel plezier met je nieuwe baan:D

4. Mike Zijffers

Sinds:
    17 aug 2006
    Lijkt me een goed plan :D

5. 4Rolow

4Rolow Senior Member

Sinds:
    28 aug 2005
    Hee Mike, tof dat je nu een baan(waar je plezier in zal hebben, ook erg belangrijk:D) hebt! Ik zou het eerst ook rustig aan doen en dan zoals Razorblade als heeft gezegd jezelf aan te leren om te leren:D Ik wens je veel succes bij Informatique en met het leren van MCSA / MCSE.
    Ben je net lid van de forum crew, heb je opeens een full-time baan:eek: Hopelijk valt dit allemaal een beetje te combineren, want je geeft altijd goede adviezen en het zou toch een verlies zijn!

6. Mike Zijffers

Sinds:
    17 aug 2006
    Bedankt 4Rolow :D

Het valt wel te combineren, we hebben altijd nog de avond.. Ik zal natuurlijk wat minder actief zijn, maar dat komt wel goed als het dan weer avond is ;)