1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Hardware opleiding

Discussie in 'Overige computer discussies' gestart door Mike Zijffers, 24 jun 2007.

1. Mike Zijffers

Mike Zijffers Senior Member

Sinds:
    17 aug 2006
    Bedankt allemaal!!

Afgesproken :D

Was het maar zo'n feest :mrgreen:

Doe ik.

Idd 8-O

2. Quercus

Quercus Senior Member

Sinds:
    20 aug 2004
    Mike,

Gefeliciteerd met je baan. Ik kan je vertellen dat werken en daarnaast in de avonduren/vrije tijd leren geen gemakkelijke opgave is. Ik heb in het verleden ook een 3 jarige MBO avondopleiding gedaan terwijl ik overdag werkte. In combinatie met een gezin waren dat tropenjaren.
    Daarom adviseerde ik jou ook om niet te gaan werken, maar eerst een studie af te maken.

3. HDi1979

HDi1979 Senior Member

Sinds:
    17 dec 2004
    Ik zou me een paar maandjes even alleen op je nieuwe baan richten, op die manier krijg je vanzelf door wat je eventueel mist aan opleiding of leuk zou vinden qua opleiding. Full time werken en daarnaast een opleiding volgen is niet extreem effectief, na 40 uur werken wil je ook wel eens iets leuks doen in je vrije tijd.

4. Mike Zijffers

Sinds:
    17 aug 2006
    @ quercus en QV, Inderdaad, hebben jullie zeker gelijk in. Ik zie het voor een tijdje aan en dan zie ik verder. Ik ga me er echt voor inzetten en ik denk dat het me wel zal lukken, al zal het inderdaad geen makkelijke opgave zijn.

5. Minh Lam

Minh Lam Senior Member

Sinds:
    28 mei 2005
    Geen probleem hoor :cool:
    Congrats en veel plezier daar..(k zag ook maar toevallig dat ze mensen zochten)

6. Mike Zijffers

Sinds:
    17 aug 2006
    En dat toevallig heeft me wel voor een baan gezorgd :D

7. Minh Lam

Minh Lam Senior Member

Sinds:
    28 mei 2005
    :mrgreen:
    Ik verwacht dan wel een mooie kortinkje h

8. Mike Zijffers

Sinds:
    17 aug 2006
    Haha we zullen zien :mrgreen:

9. Renegade666

Renegade666 Senior Member

Sinds:
    6 dec 2006
    congrats mike, veel plezier daar

10. Detmer Bisschops

Detmer Bisschops Senior Member

Sinds:
    10 mei 2004
    Gefeliciteerd hoor Mike. Informatique lijkt mij een mooi bedrijf om te werken aangezien het een(/de) top webwinkel is.

11. Mike Zijffers

Sinds:
    17 aug 2006
    Thnx Detmer en Renegade666, komt helemaal goed daarzo, maandag ga ik beginnen.

12. Palmachius

Palmachius Senior Member

Sinds:
    12 mei 2006
    Echt leuk om te zien dat je door de gouden tip van ML© nu bij informatique werkt! 8) Gefeliciteerd en veel succes nog met je studiekeuze!

13. Mike Zijffers

Sinds:
    17 aug 2006
    Jullie zijn het allemaal mee eens om eerst even te gaan werken en daarna te gaan studeren in m'n vrije tijd?

14. Jaap Terlouw

Jaap Terlouw Hardware.Info Crew alumnus

Sinds:
    17 jun 2006
    Moet je eigenlijk helemaal zelf weten. Je hoeft niet persé gelijk te beginnen met leren. Zoals QV al zei:
    Ik zou rustig aan beginnen. Kijk hoe je het bevalt. Maar zodra je het zeker weet (als je dat nog niet wist) zo snel mogelijk beginnen.

15. Mike Zijffers

Sinds:
    17 aug 2006
    Dat zeg ik toch? :mrgreen:

16. Jaap Terlouw

Jaap Terlouw Hardware.Info Crew alumnus

Sinds:
    17 jun 2006
    Ok, je wilt een simpeler antwoord: JA

17. Edwin van der Krans

Edwin van der Krans Senior Member

Sinds:
    29 nov 2005
    Ik hoop dat je discipline kan opbrengen om zelf te leren, zeker als de stof niet leuk is of erg moeilijk.
    Ik zou mijn studie echt niet hebben kunnen doen als zelfstudie zonder stok achter de deur van tentamens en studiepunten die je moet behalen.
    Maar ik vind het een moedige keuze!

18. QSer

QSer Senior Member

Sinds:
    19 mei 2007
    Veel succes en plezier met je nieuwe baan!

8)

19. RazorBlade

RazorBlade Senior Member

Sinds:
    15 jul 2005
    Mike,

Van harte met je nieuwe baan.

CI,

Wat ik meestal doe is met me zelf afspreken om een aantal bladzijden per dag te leren. Neem dit aantal niet te hoog maar bijvoorbeeld 10 blz. Dan ben je binnen een uurtje klaar en is het best te doen. De Microsoft boeken zijn tussen de 800 en 1000 blz. dus ben je er in 3 maandjes doorheen. Dan neem je nog een maand of zo extra om alles nog een keer goed door te nemen, en dan plan je dan ergens je examen. Dat examen leg je vast zodat er toch een stok achter de deur is. Hoewel een examen best te betalen is voor een werkend persoon, is het toch zonde om het te verknallen. Zelfs als je baas het betaald dan zou ik me schuldig voelen als ik er te weinig aan zou doen en daarom een examen verknallen.

20. 43%

43% Senior Member

Sinds:
    23 okt 2006
    Hey Mikey, eindelijk weer aant werk. Keurig. Gefeliciteerd!