1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

GTX 780ti Founders edition

Discussie in 'Wat is dit nog waard?' gestart door Frosty!, 6 mei 2019.

1. Frosty!

Frosty! Senior Member

Sinds:
    24 mrt 2017
    Over een paar dagen ga ik over op een nieuwe GPU dus daarom zal ik mijn 780ti verkopen.
    Hij is nooit overclockt en om de paar maanden schoon gemaakt dus hij is nog in een "nieuw" staat. Nu heb ik geen idee wat ik hiervoor kan vragen.... Nu weet ik wel dat een founders edition wel een beetje een "collectors" item is.
    Maar geen idee of dit de GPU meer waard maakt.

Iemand wat prijs suggesties?

2. wailingwimmy

wailingwimmy Senior Member

Sinds:
    15 feb 2010
    De FE is gewoon de Nvidia std. uitvoering met blower style koeler.
    Maakt hem eerder minder waard omdat hij veel herrie maakt en warmer wordt dan de custom kaarten.

Frosty! vindt dit nuttig.
  3. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Bij de 7xx serie was de founders edition eigenlijk de goedkopere "standaard" uitvoering en niet echt een collectors item voor zover mij bekend. Nadeel is/was inderdaad wat @wailingwimmy ook al schrijft dat de koeling erg lawaaiig is en veelal alleen voor waterkoeling interessant was.

Denk dat je qua prijs zo tussen de 75 tot 100 euro zou kunnen gaan zitten maar dat is ook maar een grove inschatting.

Frosty! vindt dit nuttig.
  4. Manyuken

Manyuken Senior Member

Sinds:
    20 feb 2013
    https://nl.webuy.com/product-detail...ter&title=nvidia-geforce-gtx-780-ti-3-gb-dx11
    Hier kan je hem sowieso kwijt voor 51 euro. Maar ik denk dat je op tweakers of marktplaats er wellicht iets van 70 euro voor kunt krijgen... Het is lastig te verantwoorden want ik heb bijvoorbeeld ook al tweedehands GTX 970's voor 90 euro gezien en ook RX 470/570 voor zo'n 100 euro en die zijn toch echt wel een klap sneller... (en nieuwer...)