GPX bestand openen in windows phone 8

donasdj

Senior Member
User systemen
Hi,

Ik heb een Nokia lumia 930 die ik onder andere gebruik voor uitgestippelde routes te lezen maar nu krijg ik altijd een error bij het openen van een gpx bestand. De eerste keren dat ik de app gebruikte kreeg ik bij sommige routes een foutmelding en bij andere routes ging het meteen goed. Ik gebruik de app gpx viewer voor windows phone en bikemap.net voor de routes uit te stippelen.

Kunnen jullie mij helpen of hebben jullie tips voor mij, dan hoor ik het graag :)

Dit is de error die ik krijg met gpx viewer:

I had a problem opening or reading the gpx file, maybe this will help narrow it down:

System.invalidoperationexception: there is an error in xml document (2,2). -> systeminvalidoperationexception; <gpx xmlns=’http://www.topografix.com/GPX/1/1’> was not expected. At Microsoft.Xml.Serialization.generatedAssembly.XMLSerializationReadergpxType10.read11_gpx()

--End of inner exception stack trace—

At System.xml.Serialization.xmlSerializer.Deserialize(XmlReader xmlReader, String encodingStyle, Object Events) at

System.Xml.Serialization.XmlSerializer.Deserialize(XmlReader xmlReader) at GPX_Viewer.Model.GPXfile.ReadFile()

Error Processing as v1.1:

System.InvalidOperationException: There is an error in XML Document (11, 59) à System.FormatException: Input string was not in a correct format. At system.Number.StringToNumber(string str, NumberStyles options, Numberbuffer& number, NumberFormatinfo info, Boolean parseDecimal) at System.Number.ParseDecimal(String value, Numberstyles options, NumberFormatinfo numfmt)

At Microsoft.xml.Serialization.GeneredAssembly.xmlSerializationReadergpxType11.Read9_wpt Type(Boolean isNullable, Boolean chechType) at Microsoft.Xml.Serialization.GeneratedAssembly. xmlSerializationReadergpxType11.Read11_trks egType(Boolean isNullable, Boolean chechType)

At Microsoft.XML.Serialization.GeneredAssembly.xmlSerializationReadergpxType11.Read12_trk Type (Boolean isNullable, Boolean chechType) at Microsoft.Xml.Serialization.GeneratedAssembly. xmlSerializationReadergpxType11.Read13_gpxType11(Boolean isNullable, Boolean chechType) at Microsoft.Xml.Serialization.GeneratedAssembly. xmlSerializationReadergpxType11.Read14_gpx()

--End of inner exception stack trace –

At

Microsoft.Xml.Serialization.GeneratedAssembly. xmlSerialization.Deserialize(XmlReader xmlReader, String encodingStyle, object events) at

Microsoft.Xml.Serialization.GeneratedAssembly. xmlSerialization.Deserialize(XmlReader xmlReader) at GPX_Viewer.Model.GPXFile.ReadFile()

Ik heb deze error ook naar de maker van de app gestuurd en wacht nog op een antwoord.
Alvast bedankt voor jullie hulp.

Jonas

Bovenaan