1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

GPU monitoren tijdens het spelen

Discussie in 'Koeling en overklokken' gestart door Hennes, 1 dec 2018.

1. Hennes

Hennes Senior Member

Sinds:
    26 feb 2007
    Heeft iemand misschien een prog. om tijdens het spelen van mijn games de temperatuur constant te kunnen zien op de monitor ?

2. JWL92

JWL92 Member

Sinds:
    9 jun 2017
    msi afterburner, OnsScreenDisplay aan, en aanvinken wat je wil zien.

3. Hennes

Hennes Senior Member

Sinds:
    26 feb 2007
    das erg snel van je ik ga meteen ff kijken :)

4. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Je kan ook cam software gebruiken van nzxt. Werkt ook prima. Is tevens ook gratis.

5. Hennes

Hennes Senior Member

Sinds:
    26 feb 2007
    ik heb msi afterburner er opgezet maar toen kreeg ik als het spel aan het spelen was ik die cijfers niet meer kon lezen, maar toen zag ik op msi afterburner dat ik ook mijn toetsebord Logitech 15 want daar zit een display op er op aan kan sluiten en dan zie ik altijd mijn temp. dus dat was weer een geluk bij een ongeluk haha, dus ik ben er wel uit temp. kwam niet hoger dan 51-52 graden op water dus daar ben ik te vreden mee .

6. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Da's erg netjes!

7. DatAccountz

DatAccountz Senior Member

Sinds:
    13 nov 2012
  8. Hennes

Hennes Senior Member

Sinds:
    26 feb 2007
    overklock gtx 1080 Gainward.png Bij een beetje opgevoerde kaart gtx 1080 gainward kleine 60 graden 3Dmark Fire strike ruim 20057

9. Hennes van den Heuvel.

Hennes van den Heuvel. Member

Sinds:
    16 okt 2018
    Bedank voor het meedenken ik heb de themp. meting er nu 3x opstaan :cool: dus meer dsn voldoende.

10. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Heb jij nu 2 accounts hier?

11. Hennes

Hennes Senior Member

Sinds:
    26 feb 2007
    nee ik heb maar 1 account

12. Etxalar

Etxalar Senior Member

Sinds:
    11 mrt 2018
  13. DatAccountz

Sinds:
    13 nov 2012
    Welke boostclock hebben we het hier over? Dat vind ik niet zo bijster koel voor water...
    Mijn EVGA FTW 1080 wordt ook ongeveer 60 graden op de stock fanprofile. Met undervolt zit ik meestal <60 graden. 1974mhz boost.

14. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
  15. Hennes van den Heuvel.

Hennes van den Heuvel. Member

Sinds:
    16 okt 2018
    Nou ik weet het nu zelf al niet meer wie ik ben en ik probeer er ook niet meer achter te komen haha.
    Mijn kaart staat op klok op 1928 Mhz en mem. Op 5628 Mhz maar volgens mij moet dat naar de 2100 en nog meer kunnen maar daar heb ik te weinig verstand van en dan gaat hij wel erg warm worden, maar dat wil ik niet want dat gaat niet echt bijdragen aan het spel bf4-5 of 1
    Heb op 3Dmark gekeken naar benchmark Fire Strike met 1 kaart dan merk ik op dat het grafis gedeelte niet slecht is maar de prosessor die het cijfer hoog maakt maar om 500 euro neer te tellen om iemand te laten zien hou snel je Fire Strike is gaat me te ver bf4 gaat er niet sneller door worden.

16. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Beide heten Hennes... Beide uit Zaltbommel... ?? 2ling broer genaamd hennes :p

17. DatAccountz

Sinds:
    13 nov 2012
    1928mhz en dan nog 60 graden worden op water. Lijkt me toch niet de bedoeling...

18. godzilla

godzilla Senior Member

Sinds:
    13 jan 2007
    aida 64 kan je alles op laten zien

19. Hennes

Hennes Senior Member

Sinds:
    26 feb 2007
    DatAccountz wat bedoel je met 1928mhz en dan nog 60 graden worden op water , is dat fout of niet goed< kun je me hier meer van vertellen? want de bedoeling is dat ik hier meer van opsteek, maar ik ga niet die moeilijke dingen bekijken waar jij een link van liet zien, daar ben ik eerlijk in ik heb daar niet zoveel verstand van het gaat me zogezegd boven me pet.

20. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Klinkt een beetje als te beroerd zijn om met het recept van je huisarts naar de apotheek te gaan.