"goeie daad" - Evert-Jan

Hallo HWI,

Wetende dat ik dit toch niet ga winnen probeer ik het toch maar. :mrgreen:

Naar aanleiding van de IKBENSTIL en Hardware.info "goeie doelen prijsvraag", heb ik mijn halfjaarlijkse "updaterondje" iets eerder gepland dan normaal(normaal gesproken doe ik het vlak voor de zomer en ongeveer een week na Sinterklaas. Deze keer dus een paar weken eerder. Ik doe dit ALTIJD gratis, ik verdien er niks mee en doe dit naast mijn full-time studie.

In dit halfjaarlijkse updaterondje ga ik bij mensen langs om hun computer schoon te maken, upgraden, soms Windows opnieuw te installeren en te adviseren over eventuele complete nieuwe computers(die ik uiteraard in elkaar zet, passende bij de behoefte van de persoon). Daarnaast help ik bij het optimaliseren van netwerken en sluit ik apparatuur aan op bijvoorbeeld de televisie wanneer mensen hier geen verstand van hebben of dit zelf niet aandurven.

Ik heb van mijn laatste updaterondje(vorige week) een aantal foto's laten maken en deze samengevoegd in een soort collage, die hieronder te zien is:

Waarom ik de IKBENSTIL computer zou willen hebben?
Ik ben een computernerd in hart en nieren en vind het altijd leuk om er mee bezig te zijn. Hierop af gaande zou je wellicht verwachten dat ik de meeste luxe hometheater en/of homeserver heb, maar helaas. Als student zijnde heb ik niet veel geld om voorgenoemde apparaten samen te stellen. Ik heb geen mediacenter of server en dit is precies waarvoor ik de IKBENSTIL computer zou gaan gebruiken. Ik zou al mijn films en foto's erop zetten en hem aansluiten op mijn televisie voor een echte MediaCenter ervaring.

Greetz,
Evert-Jan

Laatst bewerkt:
Bovenaan