Goede daad Sonnie

18/11/2011 : Ik heb een goede daad! Die gaat zelfs morgen door. Het is een comedy benefiet ten voordele van de daklozen in Antwerpen. Dit is trouwens al de tweede editie, omdat vorig jaar de eerste zo'n succes was heb ik besloten om hier een jaarlijks iets van te maken. Er komen 6 bekende Belgische komieken optreden voor dit goede doel. Met de opbrengst van vorig jaar heb ik spullen gekocht voor de Volxkeuken. (Dit is een keuken opgericht door daklozen en thuislozen in een gekraakt pand in hartje Antwerpen) en nu komen er dagelijks 150 daklozen eten. Dit jaars opbrengst gaat besteed worden aan containers en spullen om meer kamers vrij te maken zodat meer daklozen kunnen slapen, op een menswaardige manier. Een goede daad toch?

20/11/2011 : De comedy benefiet was een groot succes. Er zijn 160 plaatsen uitverkocht en de opbrengst van de kassa én de drank kan nu gebruikt worden om de daklozen weer een stapje verder te helpen. Ik geef jullie alle verdere info en mijn goede doel dat ik een heel jaar door doe in bijlage. en op www.thartvooriedereen.be kan je zien wat wij als 4 jonge vrouwen een heel jaar door blijven presteren. Op de moment zijn het 8 acties in het totaal. Maar er worden véél mensen door geholpen.

Waarom ik dit zou "verdienen"? Omdat ik nog meer wil doen voor meer behoeftigen. Je kan niet zo veel doen als je geen steun krijgt en het winnen van zo'n prijs helpt ons weer een beetje verder. Ons uiteindelijke doel zou zijn om zelf een centrum ofzo open te doen. Maar dat zijn nu nog mooie toekomstdromen en met jullie hulp komen we weer een klein stapje dichterbij.

Nu hop naar ons volgende project! :)

Sonnie

Bovenaan