Goede daad Baloo

Hallo,

Onlangs ging mijn oudere broer samenwonen met zijn vriendin. Omdat hij net een zaak gestart heeft en zij haar studies nog moet afronden, hebben ze weinig geld om uit te geven aan hun vrije tijd. Hier wou ik verandering in brengen.
Ondanks dat ik en mijn broer het de laatste jaren niet goed met elkaar vonden in en rond het huis, is hij nog steeds mijn broer en ik zie hem graag, nudat hij 2 maanden uit huis getrokken is, voel ik steeds meer dat we weer dichter naar elkaar groeien.

Als startende zelfstandige werkt mijn broer bijna 2 shiften, en in het weekend is er ook weinig tijd om even te ontspannen.
Zijn vriendin studeert voor Arts en heeft ook weinig vrije tijd. Maar ik vind het enorm belangrijk dat men ontspanning vind wanneer het wel kan, dus voor die luttele uurtjes vrije tijd per week dat ze samen thuis doorbrengen wou ik verzorgen tot in het uiterste.

Omdat ik merkte dat hij bij ons thuis volledig tot rust kwam bij een gezellig filmpje was de keuze als cadeau niet ver te zoeken.

Mijn eigen home theater kon wel een update gebruiken, het hoefde niet, maar toch wou ik iets nieuws in mijn living.

Daarom gaf ik mijn oude Plasma TV en oude Home Theater Systeem Cadeau, hierbij kocht ik ook nog Mede8ter en een Harmony afstandsbediening bij om het geheel te kunnen bedienen. Op de eerste avond dat we uitgenodigd waren kwam ik binnen met een hoop dozen. Spec kan ik op aanvraag posten.

Verder ben ik als zovelen hier op dit forum ook de "Goto Guy" op het gebied van computer problemen, en heb hier nooit geld voor gevraagd.

Waarom zou ik het schatje moeten winnen?
toen ik nog student was had ik geld over, en kon ik mijn computer volledig watercoolen en ontdoen van alle bewegende delen, except the fans, dus ik hecht veel waarde aan geluidsproductie. Maar thuis kijk ik tot in de late uurtje Series, en hierbij moet het geluid soms zeer zacht gezet worden, en dan word ik helemaal knettergek van het geluid dat mijn mede8ter MED500x2 produceert. Maar ik heb geen geld om iets anders te kopen.
Als ik win, dan donneer ik mijn Mede8ter aan een andere persoon :).

Wat als ik niet win? Dan heb ik nog steeds mijn broer, die ik teruggevonden heb sinds dit verhaal.

Bijlagen

Bovenaan