1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Gigabyte Radeon R9 270x en 2x Crucial Ballistix 4gb DDR3 1600

Discussie in 'Te Koop Aangeboden' gestart door Kuijpie!, 24 dec 2017.

1. Kuijpie!

Kuijpie! Senior Member

Sinds:
    25 mei 2003
    Vanwege aankoop van een nieuwe game PC en verkoop van mijn oude systeem heb ik een videokaart en 2 geheugenbankjes in de aanbieding.

Videokaart is de Gigabyte Windforce R9 270x 2gb (GV-R927XOC-2GD), niet meer te krijgen in de winkel, mag voor 50 euro of een goed bod weg. Videokaart is alleen gebruikt om mee te gamen, nooit overgeclockt en niet mee gemined of iets dergelijks.
    Geheugenbankjes zijn Crucial Ballistix sport 4gb DDR3 1600 Mhz, BLS4G3D1609DS1s00, ligt nog in de winkel voor ca 40 euro per bankje, nu voor 25 euro per stuk of voor een goed bod.

Samen een leuke upgrade voor een goedkope game pc, ik kon er zelf nog alle spellen mee spelen, al werden de nieuwste spellen vanzelfsprekend wel op lage settings al lastiger.
    Voor 80 euro mag alles in een keer weg.

Bij voorkeur op te halen in Delft.
    Videokaart is 4 jaar oud (jan14), geheugen is 2 jaar oud(jan16).

Laatst bewerkt: 24 dec 2017
  2. Black Eagle

Black Eagle Senior Member

Sinds:
    6 aug 2006
    Kleine tip fotos, doet de zaak sneller verkopen vd hardware TS.

3. werner1107

werner1107 Member

Sinds:
    20 dec 2017
    Heb je de R9 270x nog? Zo ja, wil je hem kwijt voor 50 euro?
    Ik ben alleen niet in de gelegenheid hem op te halen...

4. Kuijpie!

Kuijpie! Senior Member

Sinds:
    25 mei 2003
    Ja ik heb hem nog, zie pm