1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Gezocht: Z97 mATX moederbord - nieuw of 2e hands

Discussie in 'Te Koop Gevraagd' gestart door Samplidude, 28 mrt 2017.

1. Samplidude

Samplidude Member

Sinds:
    13 nov 2014
    Ter vervanging van het oude moederbord in mijn rommelpjoeter. Eventueel H97 maar liefst Z97 chipset.

2. Comp User

Comp User Senior Member

Sinds:
    10 aug 2014
  3. Black Eagle

Black Eagle Senior Member

Sinds:
    6 aug 2006
    Even in de prijsvergelijker kijken van HWI en de buren en op Mp.

4. ACB41

ACB41 Senior Member

Sinds:
    8 feb 2013
    Nieuw zijn Z97 borden steeds slechter verkrijgbaar. Tweedehands zal het dan worden. Z87 kan overigens ook.

Wat mij opvalt in je usersysteem is dat je een goede Cooler Master voeding hebt omgeruild voor een heel erg matige. Geen goede wissel.

5. Samplidude

Samplidude Member

Sinds:
    13 nov 2014
    Mjah in de prijsvergelijker zijn ze er volop. Totdat je ze gaat bestellen. Dan blijken ze niet meer leverbaar. :-(

6. Samplidude

Samplidude Member

Sinds:
    13 nov 2014
    Ik had met de 450 watt voeding probelem met de graka. Even een ouwe 600 watt PSU geprobeerd en dat werkte wel prima. :)

7. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Er staan nog een slordige 20 borden <150 euro in de prijsvergelijkbaar als 'verkrijgbaar'. Al zal een deel wel foutieve vermelding zijn.

8. Samplidude

Samplidude Member

Sinds:
    13 nov 2014
    Mijn ervaring heeft geleerd dat 'verkrijgbaar' niets zegt. Daarnaast komen de meeste borden bij verschillende winkels van dezelfde importeur. Als die ze niet heeft of kan bestellen, kun je voor een bepaald model alweer 5-7 wnkels afschrijven.
    En aan 'zal' heeft niemand wat. Dat zijn aannames.

9. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Een aanname gebaseerd op ervaring, precies de ervaring die je zelf ook aanhaalt. Voegt dus wel degelijk wat toe.

10. Habana7

Habana7 Senior Member

Sinds:
    1 nov 2009
  11. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
  12. Comp User

Comp User Senior Member

Sinds:
    10 aug 2014
  13. michael boke

michael boke Member

Sinds:
    27 mrt 2015
    Heb je inmiddels al een plankje kunnen vinden. Ik heb een z97 plank in de verkoop Gigabyte GA-Z97X-GAMING G1 WIFI-BK met nog 3 jaar extended garantie en alles er op en er aan. Stuur me maar een PB als je interesse hebt.