Gezocht Windows 95 OSR 2.5 en Windows 98 SE NL officiële updates

Ik ben voor mijn Windows 98 SE PC en Windows 95 OSR 2.5 PC op zoek naar de Updates die Microsoft heeft uitgebracht voor Windows 98 Se nl en Windows 95 OSR 2.5 nl versie. Ik kan ze helaas niet meer downloaden bij Microsoft , omdat die alle updates offline heeft gehaald. De updates voor de Engelse versie kan ik wel vinden op internet , maar daar heb ik helaas niks aan. omdat ik de Nederlandse zoek. Wie heeft deze updates nog ergens staan op zijn PC en wil ze delen met mij. Met veel moeite heb ik deze 2 updates al kunnen vinden in het Nederlands met veel moeite.

245682NL8.EXE Deze is voor als je 1 ide poort uit heb staan in de bios (dat heb ik) dat hij dan bij de andere geen uitroepteken geeft in Windows 98.
263044DUT8.EXE Deze is voor de bug van fdsik dat hij schijven groter dan 64gb niet goed weer geeft

Ben het meest naar deze op zoek (273017USA8.EXE dit is de engelse) Ik denk dat de Nederlandse 273017DUT8.EXE heet. Deze update zorgt er voor dat als een Harde schijf hebt met een grote cache dat hij 2 seconden langer over het afsluiten doet

Wie kan mij hier aan helpen?
:)

Ik weet dat er een Onofficieel Service pack is met alle updates voor de nl versie maar dat service maak ook dingen kapot dus installeer ik die liever niet.

Ik heb op dit forum via een privé bericht van iemand de Windows 98SeNL updates gekregen.

hier de link http://www.mediafire.com/file/bcv77600m55xk5d/98SEupdDutch.rar/file

Alle updates zitten erin inclusief de updates die niet in het Nederlands zijn uitgebracht en verschillende versies van Media player (6.4,7.1,9) plus losse updates voor media player. Helaas gaat deze download maar tot Internet explorer 5.5 en niet Internet Explorer 6 SP1. Ik heb inmiddels Internet explorer 6 SP1 full installer in het Nederlands gevonden. Nu ben ik nog op zoek naar de updates voor Internet explorer 6SP1.

Ik hoop dat jullie ook nog wat hebben aan deze updates hebben
:)

Wie kan mij helpen aan de Internet explorer 6SP1 updates.

Bovenaan