1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Gezocht; sponsoring project voor autotechniek leerlingen.

Discussie in 'Archief Te Koop Gevraagd' gestart door Wim Lane, 17 mrt 2017.

Topicstatus:
Gesloten, verdere reacties plaatsen is niet mogelijk.
  1. Wim Lane

Wim Lane Senior Member

Sinds:
    22 jan 2012
    Beste mensen,

Op onze school wil ik met de leerlingen autotechniek een "racesimulator" bouwen.
    Als onderwijs hulpmiddel is dit uitermate geschikt; te veel rembalans op de achteras kan je auto om laten draaien bij een noodstop en zie dat maar eens voor te doen in het echt ;)
    Delen van een auto zelf in elkaar laten zetten en daarbij de benaming moeten namen (invoeren) is natuurlijk ook ideaal.

Afijn, zelf ben ik de leraar en heb een paar dingen zelf. Sommige leerlingen kunnen ook wat missen maar toch......
    Wij hebben nog wat zaken nodig en het budget aanvragen is een probleem......

Soms zie ik hier wel eens wat oudere zaken die mensen voor erg weinig of niets weg doen; nu wil ik dus graag gerecht die vraag stellen: heeft u nog iets liggen onder een berg stof waarvan u denkt "ach, wat moet ik er nog mee?" dan houden wij ons warm aanbevolen.

Een kleine opsomming van zaken die wij nog zoeken:
    - processor
    - moederbord
    - videokaart
    - ram geheugen
    - monitor

De minimum systeemeisen van de simulatie die wij gaan draaien zijn als volgt:

• MINIMUM:
      • Besturingssysteem: Windows 7, 8, 8.1 or 10, with latest Service Packs
      • Processor: 2.8 GHz Intel Core 2 Duo or 3.0 GHz AMD Athlon II x2
      • Geheugen: 4 GB RAM
      • Grafische kaart: nVidia GTS 450 or AMD Radeon 5750
      • DirectX: Versie 9.0c
      • Netwerk: Breedband internetverbinding
      • Opslagruimte: 30 GB beschikbare ruimte
      • Geluidskaart: DirectX Compatible
    Het mooiste zou zijn in de omgeving Amsterdam/Alkmaar. Om nu de verzendkosten te betalen voor 5 pakketten is misschien ook niet zo handig en dan haal ik het liever op.

Mocht u iets van de lijst hebben en willen doneren, dan heel graag en zijn wij u bijvoorbaat zeer dankbaar.

@ Moderators; een behoorlijke tijd terug heb ik de vraag gesteld of deze topic mocht. Gezien hier geen reactie op gekomen is, heb ik gekozen voor "zwijgen is toestemmen" ;)

jurrian120 en 49109129 vinden dit nuttig.
Topicstatus:
Gesloten, verdere reacties plaatsen is niet mogelijk.