Gezocht: recente RTS game(s) zoals C&C tiberium wars 3

9

99162

Gast
User systemen
Goeiedag,

Ik mis die serie games heel hard.

Zijn er nog steeds RTS scienfiction games met hollywood footage en een goede verhaallijn?
Of is dit een lone wolf?

Thx :)

jurrian120

Senior Member
User systemen
Goeiedag,

Ik mis die serie games heel hard.

Zijn er nog steeds RTS scienfiction games met hollywood footage en een goede verhaallijn?
Of is dit een lone wolf?

Thx :)
Ben zelf groot fan van Supreme Commander Forged Alliance. Zit een goede story mode in. En zelfs naar bijna 10 jaar vind ik de game nog bijdetijds. Er zijn ook nog mensen die die game online spelen (zonder een of andere mod).

Zoals een Command & Conquer worden ze volgens mij niet meer gemaakt. (Wiens briljante idee was dat überhaupt om een punt te zetten achter C&C!?)

Voor de RTS liefhebbers zijn er wel een paar gouwe ouwe die het (her)spelen waard zijn, zoals World in Conflict en Ground Control 2.

Het enige recente dat ik kan verzinnen is Ashes of the Singularity maar daar heb ikzelf geen ervaring mee. Ohja en ik ben me op dit moment aan het verdiepen in Stellaris maar dat vind ik een kantje boord RTS tot zover..

9

99162

Gast
User systemen
Dat zal dus aanpassen worden :(

Ik speel de command é conquer serie zo graag maar na al die uren is mijn motivatie aan het zakken. Zijn praktisch de enigste games die ik nog graag speel :S

Ik had ook GTA V gekocht maar buiten cheaten doe ik niets anders en dat vind ik spijtig.

Zal dus een gameloze wereld worden voor mij, helaas. Ja ik vind themeanmachine dat je gelijk hebt. Maar EA is zo onvoorspelbaar. Ik haat eigenlijk dat EA daar recht op heeft en eigenlijk het gewoon kapot gemaakt heeft...

Ik ga denk ik zo stoppen met games heeft toch geen nut :eek:

seb83

Senior Member
User systemen
Heb al in geen eeuwigheid RTS games meer gespeeld, maar vroeger vond ik Total Annihilation supervet. En Dune II natuurlijk, dat spreekt voor zich ;)

Edit: jeez louise zie nu pas dat dit topic uit 2016 stamt 😐

Bovenaan