1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Gezocht: Inno3D GeForce GTX 1080 Ti iChill Black 11GB

Discussie in 'Te Koop Gevraagd' gestart door d_v999, 21 aug 2018.

1. d_v999

d_v999 Senior Member

Sinds:
    16 nov 2000
    Ik ben op zoek naar een Inno3D GeForce GTX 1080 Ti iChill Black 11GB. Dat is een gtx 1080TI met aio waterkoeling. En een sli-bridge is ook welkom .
    Ik ben bereid een normale (gemiddelde 2e handse) prijs te betalen.
    Inno3D GeForce GTX 1080 Ti iChill Black 11GB.jpg

Groetjes,
    Guus

Bijgevoegde bestanden:

2. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Ik denk dat je beter even kan afwachten totdat de 2080 Ti goed verkrijgbaar is want vaak zie je dat dan de vorige serie op de 2de hands markt omlaag zakt door het grotere aanbod. Plus, bekijk ook eens de prestaties/prijs van een 2080 Ti want het zou mij niet verbazen als de prijs daarvan misschien hetzelfde ligt als een 2de hands GTX 1080 Ti zoals je zoekt.

3. d_v999

d_v999 Senior Member

Sinds:
    16 nov 2000
    @ Roel1996,
    Bedankt voor jou goed bedoeld advies. Maar ik wil heel graag een zelfde 2e Inno3d 1080Ti voor VR. En als ik de huidige (advies) prijsindicatie van de nieuwe 2080Ti zie, kan het misschien heel lang gaan duren voordat ik leuk kan gaan hobby'en.
    Maar ik houd jou advies in m'n achterhoofd.

4. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Houd er wel rekening mee dat die Inno3D GeForce GTX 1080 Ti iChill Black 11GB een afwijkend model videokaart is en het aanbod op de 2de hands markt erg klein zal zijn. Ik denk dat als mensen dit soort kaarten te koop aan bieden dat er dan wel eerst een goed zinvol alternatief op de markt moet zijn waarbij ik dan denk aan die 2080 Ti. Ander punt is dat door de beperkte verkrijgbaarheid van de videokaart die je wilt daardoor ook de prijzen 2de hands hoog zullen blijven. Ook daarom dat ik mij dan afvraag in hoeverre de prijs/prestatie van een 2080 Ti misschien net zo gunstig zal zijn maar dat is dan nog even afwachten.

5. Kobus71

Kobus71 Senior Member

Sinds:
    6 jul 2008
  6. WEBPC

WEBPC Senior Member

Sinds:
    28 okt 2016
    Het is een vrij unieke kaart, dus die zullen ze waarschijnlijk niet weg doen voor normale (luchtkoeler) prijzen.

7. Micla

Micla Member

Sinds:
    29 jul 2017
    Je wilt een 2e 1080Ti voor VR?

Ik kan geen VR titel bedenken die SLi ondersteund. Ik weet dat Project Cars 2 die ondersteuning gehad heeft in de tijd van de DK2, maar deze werkt volgens mij inmiddels ook niet meer met Sli in VR ( te hoge latancies ). Bovendien draait een enkele 1080Ti alle VR titels probleemloos.

Dus of je hebt een hele aparte usercase ( 4K VR ? ) of je gaat heel veel geld weggooien voor niets..

8. d_v999

d_v999 Senior Member

Sinds:
    16 nov 2000
    Ik hoop rond het einde van dit jaar de Pimax 8K in bezit te hebben. En die vr-bril kan wel een sli-tje gebruiken. ;)

9. wailingwimmy

wailingwimmy Senior Member

Sinds:
    15 feb 2010
    Je verkoopt een 1080ti 8gb en wilt nu 2 1080ti's 11gb met AIO kopen ?
    Beetje zonde geld lijkt me , zeker omdat er geen titels zijn die SLI ondersteunen zoals @Micla al zei.
    Verder is die PImax geen echte 8k en had je aan die 108ti ook genoeg gehad.

10. d_v999

d_v999 Senior Member

Sinds:
    16 nov 2000
    @ wailingwimmy,

Je hebt gelijk dat die Pimax geen echte 8K is. Maar om toch minimale frames te kunnen behalen, is sli wel aan te raden omdat elke kaart dan 1 scherm(pje) aanstuurt. Misschien krijg je gelijk en laat ik dat t.z.t. wel weten (als ik het dan niet vergeten ben en mijzelf niet heb ondergedompeld in vr). :cool:

11. d_v999

d_v999 Senior Member

Sinds:
    16 nov 2000
    Ik ben nu in het bezit van twee goede 1080Ti's en ben dus al voorzien. Mijn zoektocht is volbracht.
    Ik dacht dat ik dat gisteren al had gemeld, er was dus iets fout gegaan?

12. quiller

quiller Senior Member

Sinds:
    4 jul 2012
    En nu de teleurstelling wegens nagenoeg GEEN sli ondersteuning tegenwoordig...

13. WEBPC

WEBPC Senior Member

Sinds:
    28 okt 2016
    Zo werkt sli niet.
    Daarbij, als die games geen ondersteuning voor SLI hebben, krijg je geen SLI. Simpel. Dat lijkt je niet te begrijpen?
    Er moet ondersteuning voor SLI in de games zitten, en zoals eerder al gezegd, dat komt praktisch niet meer voor.
    Geen ondersteuning, is geen SLI.
    Je kan het niet zo instellen dat je 1 kaart 1 scherm laat aansturen, dat werkt gewoon niet zo. Dat zou ook nooit voor een goed resultaat zorgen, die kaarten lopen nooit 100% gelijk. Dan krijg je gewoon kotspartijen, of tenminste word je ontzettend duizelig/gedesoriënteerd.

https://www.nvidia.in/object/sli-technology-multimonitor-in.html

Laatst bewerkt: 5 sep 2018
    wailingwimmy vindt dit nuttig.
  14. wailingwimmy

wailingwimmy Senior Member

Sinds:
    15 feb 2010
    Als je het handig speelt verkoop je ze met wat winst en haal je toch die 2080Ti.
    Wel een luxe probleem.

15. Eighty Three

Eighty Three Senior Member

Sinds:
    17 aug 2017
    Ik zou SLI laten voor wat het is, er zijn maar enkele VR games die VR SLI ondersteunen. Beter ga je voor ultra high end kaart zoals de GTX 2080 Ti.