Geen score gezien van....

Status
Niet open voor verdere reacties.

flappi

Senior Member
idd die regel stond er maar er stond toen ook nog een stukje bij omdat er maar 50 kaarten beschikbaar waren en anders mensen met goedkope kaarten aan de haal gingen. maar de 2de batch waren er oneindige kaarten beschikbaar dus vind ik het personelijk niet dat die mensen een boete moeten krijgen omdat de competitie geen schade van kon ondervinden. en dat die mensen toch al een soort van boete betaalde om je betaalt voor een kaart wat de normale prijs is en ze geven er geen gerantie op.

Boxman

Member
Zolang dat stukje er bij de tweede koopmogelijkheid ook nog bij staat, is dat nog net zo bindend als de eerste keer ;). Gewoon niet meedoen met een compo als je er niets aan gaat doen, dus geef ze maar lekker die boete :p

dreamluc

Senior Member
Tja, en waar gaat al dat geld dan naar toe? Het mag toch niet zo zijn dat bijv. een admin dat in zn eigen zak steekt. Kan je beter bijv. iets kopen voor HWI of voor HWI's server..

ownage

Senior Member
Lijkt me nogal logisch dat een admin er niet zomaar ermee vandoor gaat. Ze kunnen er echter wel een videokaartje voor Zyap mee betalen.

MexxT

Senior Member
Jongens.. denken jullie nou echt dat een admin daar mee vandoor gaat ? :x
Blijft gewoon bij HWI of komplett wat denken jullie zelf nou..

43%

Senior Member
Inderdaad. Iedereen heeft de regels vooraf gelezen, en ermee ingestemd. Het is helemaal niet jouw zaak wat er met het geld gebeurt en of het terecht is of niet.

Inschrijven is meedoen, zoniet, dokken. Simpel toch?

mo-OC

Member
kaartje deed t niet meer door soldeerfout iig er zat een kortsluiting in door pw week op school en 2 weken wintersport ook helaas geen tijd meer voor gehad had er erg graag meer mee willen doen, excuses hiervoor Koen en nog bedankt dat je het mogelijk maakte dat er voldoende kaarten waren voor iedereen zodat iedereen ook mee kon doen

met vriendelijke groet Maurice

Jimbolino

Member
Wegens tijdgebrek en andere omstandigheden ben ik niet verder gekomen dan een doa check.

De dag voordat ik op wintersport ging, kwam mijn kaart pas binnen (zat bij de 2e lichting) en na mijn vakantie moest ik beginnen met afstuderen.

Wat ook niet meehielp was het feit dat ik mijn E6600 kort daarvoor verkocht had, zodat ik geen cpu had voor in mijn 2e computer... (wacht nog steeds op een E8400)

Ik had de kaart dus wel gekocht om mee te doen, maar ben er simpelweg niet aan toe gekomen.

Overigens stonden er bij het 2e inschrijfformulier geen voorwaarden met daarin een boetebedrag (alleen bij het 1e), anders had ik wel ff snel een stock score gepost.

4Rolow

Senior Member
Ook bij het 2e stond deze melding hoor! En ik hoor ook mensen dat de 2e lichting kaarten niet goedkoper was, maar dit was wel degelijk zo, alleen de korting was een stuk minder. Desondanks ga je akkoord met de voorwaarden van zo'n competitie en is het terecht als er dan boetes uitgedeeld worden als je je daar niet aan houd.

Wout,,

Senior Member
Dat is zou erg zonde zijn.

Toen ik die advertentie zag kreeg ik ook al zo'n gevoel volgens mij moet deze van de HWI contest zijn.

MrGiorgio

Senior Member
Idd, zijn voor/achter naam is t zelfde. Nu weet ik niet of dat een veel voorkomende naam is, dus dat zegt ook niks.

Anyway, ik zie het gewoon zo dat die mensen gediskwalificeerd zijn. En bij diskwalificatie hoort een sanctie. In dit geval hebben ze vooraf ingestemd met de boete en desondanks meegedaan.

HWI rekende op die mensen. En dan kan je wel zeggen dat er nog genoeg mensen mee deden, maar wat nou als 90% had gedacht: ik post pas boven de 170 fps.....
Dan had je wel een erg kort lijstje gehad.

Bovendien vind ik t wel een erg slappe instelling als je hebt toegezegd om mee te doen en je verzint dan allerlei smoezen om niks te hoeven posten.
Stuur gewoon een screenshot ook al is t de standaard 50.2 fps.

MrGiorgio zei:
Stuur gewoon een screenshot ook al is t de standaard 50.2 fps.
Je bedoelt de standaard ~38fps die ik had...
50+fps heb ik gewoon al moeite voor moeten doen...en daarna was het kaartje gelijk kapot.
Zal aan windows vista gelegen hebben dat het zo bagger ging. Hoewel mijn X1900XT die er normaal gesproken in zit wel 160fps haalt onder vista.

Anywayz:
- benchmark gepost[om juist te voorkomen dat er niks stond voordak het kaartje sloop]
- screenshots gepost [~35fps, 50+fps]
- overlijdensbericht gepost [@Rol-Co: wie heeft eigenlijk de beste death post gewonnen?]
en dan toch in deze topic verschijnen.
ehmm...tjaa...biertje?

Massman

Senior Member
Enkel een stock score posten is imho erger dan een kaartje breken vooraleer je een score hebt kunnen posten van 150+ fps

fr4nk

Senior Member
heb al gereageerd op post nr 3 maar sta nog steeds in de lijst. staat bij effecicientie ook al scores van boven 110 fps kon alleen door ongeluk op de werkvloer niet verder. Heb hier nog speciaal me mach 2 gt voor laten vullen en aparte voeding aangeschaft.

flappi

Senior Member
dreamluc zei:
Tja, en waar gaat al dat geld dan naar toe? Het mag toch niet zo zijn dat bijv. een admin dat in zn eigen zak steekt. Kan je beter bijv. iets kopen voor HWI of voor HWI's server..
ow wie zien we daar koen in een lambo :cool: maar de prijs van die boete's is ook nog niet bekent en waneer worden die opgestuurt ?

over de zaak van spXing je mag de kaart toch wel gewoon verkopen na de competitie ?

SpXing

Senior Member
Lekker forum is dit waar (veel) mensen me ervan beschuldigen dat ik een beboete kaart verkoop .. :| :-(

Ik heb 2 dagen voordat de compo eindigde in het `scorebord` topic uitgelegd dat ik door omstandigheden, me niet volluit kon/wilde geven, omdat ik er het hoofd niet naar had staan.

Hier is die post terug te vinden

Ik zie dan ook geen rede waarom ik de kaart niet zou mogen verkopen. Ik zat bij de 2de lading, dus winst maak ik er zeker niet op. Koste me 45 euro, en krijg hem hooguit voor 30 euro verkocht...

Daar dit alles, genoeg reden voor mij om niet terug te keren naar hwi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan