Geen score gezien van....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Massman

Senior Member
Blind heeft de kaart snel op lucht getest en daarna direct geswitched naar cascade. Kaartje was dood vrij snel daarna.

Ik heb daar pics van, indien nodig :)

DenPierre

Member
Koen Crijns zei:
Lijst is weer geupdate.
Wie nog niet heeft gereageerd; graag voor het eind van de week!
Helaas heb ik nooit een kaartje gehad :(
Ik zou moeten betalen met kredietkaart, maar aangezien ik geen heb is dat moeilijk...

"Geachte heer, mevrouw,

Helaas is het vanuit België alleen mogelijk te betalen via creditcard. Er zijn geen andere betalingsmogelijkheden bij ons mogelijk.

Indien u dus niet in staat bent via creditcard te betalen zijn wij helaas genoodzaakt uw bestelling te annuleren."

Hopelijk is het mogelijk om volgende keer vanuit België ook te betalen via overschrijving/onder rembours, zodat ik volgende keer ook kan meedoen.:cool:

daan980

Senior Member
ik heb je oowk al een PB tje gestuurd ;)
maar ben de laatste 3 weke ziek geweest, en heb daardoor niet egt de tijd kunnen nemen om leuwk te benchen. eigenlijk practisch nix, maar doordat k eind vorige week geen internet hier had kan ik niet de kans om mijn score te uploaden. Dat heb ik nu alsnog gedaan.

MexxT

Senior Member
Wat ik me af vraag,

Alleen de mensen uit de 1e lichting zouden toch een boete krijgen? Aangezien je in die lichting korting kreeg. De 2e lichting heeft gewoon de volle mep betaald, dus de boete is daar niet van toepassing.

Dat lijkt mij tenminste volkomen Reëel...

FiXeR

Geband
MexxT zei:
Wat ik me af vraag,

Alleen de mensen uit de 1e lichting zouden toch een boete krijgen? Aangezien je in die lichting korting kreeg. De 2e lichting heeft gewoon de volle mep betaald, dus de boete is daar niet van toepassing.

Dat lijkt mij tenminste volkomen Reëel...
Oja, jij hebt van mij toch wat scores gezien? Even als back-up :p

vstijn

Member
ik heb de kaart nooit hier gehad ik woon namellijk in belgië en ik zou pas de 22 januarie de kaart hier thuis hebben vogens komplett. aan de telefoon ware ze namelijk ook niet zo vriendelijk dus had maar snel de bestelling afgezegt. had graag megedaan

daan980

Senior Member
wanneer wordt de lijst weer geupdate :-o want ik wil er nog wel ff uitgehaald worden, want ik heb maandag al een PB gestuurd en het op het forum hier ook al uitgelegd :???: dan heb ik niet zon zin om evengoewd die boete nog te krijgen :-( :oops:

SpXing

Senior Member
Dan meld ik het hier nog maar een keer , voordat ik dadelijk een boete krijg

Door vervelende omstandigheden, ben ik niet verder gekomen dan het tweaken, en het OC`en met rivatuner.

hoogste score die ik daarmee gehaald heb is :127,9 fps.

Ik wil overigens helemaal stoppen met het OC gebeuren, daarom ga ik ook binnenkort m`n systeemonderdelen ( 8800GT etc ) verkopen.

Wens iedereen succes.

Michiel H.

Senior Member
No offence hoor, maar ik vraag me af in hoeverre het uberhaupt mogelijk is om boete's te innen.

Ik bedoel, ik kan ook wel op een klasgenoot af lopen, die 1.20 van me geleend heeft en het niet terug heeft betaald, en vervolgens 5 euro eisen.

Neemt niet weg dat ik het er wel mee eens ben dat het flauw is als je zo'n kaart gaat bestellen en vervolgens niet meedoet aan de wedstrijd.

Painfull

Member
daar gaat het toch helemaal niet over -.- het gaat erom dat mensen een vga goedkoper krijgen om te clocke en vervolges niet clocke dat is het punt en vandaar de boete

LyP0

Senior Member
Die boete is gewoon om mensen te verplichten mee te doen aan de compo, ze schrijven zich toch ook in.
De mensen in de 2e batch kregen geen korting maar toch stond er in de overeenkomst dat ze een boete kregen wanneer er niet volgens de regels werd deel genomen aan de compo.
Terrecht dus dat sommige nog steeds een boete krijgen, je bent er immers mee akkoord gegaan door de kaart te bestellen.

@ michiel H. : je moet t niet zien als een lening ofzo maar meer als inschrijf geld of deelname geld. Mensen die correct mee hebben gedaan hoeven dit niet te betalen en anderen wel. Volgende keer bij de compo misschien die 50 euro op voorhand vragen en daarna terug storten wanneer je je aan de regels gehouden hebt.

diezel

Senior Member
in deze kwestie geef ik LYPO 100% gelijk

je bent er immers mee akkoord gegaan door de kaart te bestellen.! dus de boete is terecht !! ( regels )

Boxman

Member
Bij het inschrijfformulier stond geloof ik ook met koeienletters dat er een dergelijke boete zou zijn als je niet mee zou doen, dus logisch dat je daaraan gehouden wordt als je er mee akkoord bent gegaan ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan