Geen score gezien van....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van onderstaande HWI'ers heb ik geen score gezien. Graag in dit topic of via PB uitleg daarover.

Alexander666
blind_ripper
Fr4nk

[edit, 16-2-2008, 14:45] Personen uit lijst verwijderd die inmiddels iets van zich hebben laten horen.
[edit, 18-2-2008, 16:03] Lijst is weer geupdate. Ik wil iedereen vragen voor het eind v/d week te reageren. Daarna worden de boete facturen verstuurd.
[edit, 25-2-2008]Lijst voor de laatste keer geupdate. Bovenstaande personen via email op de hoogte gebracht.

Mod_Aap

Senior Member
Als Jochem1986 niet meer reageerd kan ik alvast voor hem verteld dat hij geen score heeft gepost vanwegen een corecrush. Is wat fout gegaan bij mounten. Heb hier eventueel nog foto's liggen van de kaart gevmod en de tube er op gemount ter bewijs.

fr4nk

Senior Member
staat in max efficient een score van me, heb daarna de top van me duim afgesneden op me werk waardoor ik niet verder kon met solderen en mounting cooling aan te passen, vandaar.

bas r

Member
Kaartje(s) helaas allebei gefrituurd voordat we zinvolle scores konden beginnen te uploaden. Het voltage van de core kon ineens niet hoger dan 1,5 v worden ingesteld, daarna liep het weer terug en kregen we vastlopers. Zelfde met het geheugen (rond de 2.1 v). HJet had natuurlijk niet veel zin om een score van 140fps te uploaden...

Check hier meer info.

Boxman

Member
Ik heb wel een screen van een score, maar die staat op mijn 2e hdd en was niet echt vernoemenswaardig (155.nogwat?). Ik kan wel een foto maken van mijn dode kaart als iemand daar blij van wordt :') Wil hem desnoods door de midden breken zodat jullie zeker weten dat ik niet heb meegedaan voor een goedkope kaart.

Rol-Co

Senior Member
Ik zie het probleem niet om 140 en 155 te posten......er staan er nog zat lager, en het is ook een onderdeel van de spelregels.

Boxman

Member
Ik zal mijn hdd er eens in hangen dan :)

Edit// Here it is:

Geen compare URL helaas, en die kan ik ook niet reproduceren aangezien mijn kaart deauwd is.

FiXeR

Geband
Ik heb geloof ik wel wat scores gepost, maar niet in de Nature database omdat mijn kaartje dood is gegaan tijdens het modden. Ik heb evt foto's van het gemodde dode kaartje als daar behoefte aan is.

Mvg, FiXeR

dark_angel

Senior Member
Indien er geen score is gepost dan zullen er hopelijk toch conseqenties aan zitten mag ik hopen. Als je het kaartje graag voor inkoopprijs had willen hebben was een LOD tweak al meer dan genoeg geweest. Als dat er al niet meer van af kan, en dan met de opmerking van mijn score had toch geen effect gehad, waar ben je dan aan begonnen.
De meeste hebben hun kaart getweakt met voltmods e.d. of hebben veel geld uitgegeven voor apparatuur en kunnen/mogen niet veel meer van de kaart verwachten. Dus zoals ik al eerder zei......aanpakken die hap!

Boxman

Member
Ik heb gewoon meer dan 150 euro uitgegeven aan die contest :'). Mobo, koeling, radiator , elektronica/tin etc.. allemaal verloren geld eigenlijk, maar het was iig leuk om te doen :p

LyP0

Senior Member
Maar soms is t ook leuk om te zien hoe goedkoop het kan.
Ik heb namelijk maar 13.49 uitgegeven. En ik heb met ln2 gebencht.
10 piek voor de stikstof
3.49 voor de tube + mounting + isolatie

Het hoeft niet altjid duur te zijn, heft gaan zich om lol hebben en in dit geval ook om de tijd die je er in investeerd. Veel mensen zeuren van jah mijn score had toch geen effect. Wat maakt dat nou uit ? Alles wat buiten de top 5 is is dus volgens jullie(de mensen die hiermee bedoelt zijn weten dat wel ) ook nutteloos....
Gezien je buiten de top 5 geen plaats in de 2e ronde kreeg, nou mooi hoor ... das nog eens een instelling.
T gaat er toch om dat je mee doet, dat je fun hebt, niet om de winst ( althans mij niet ) als je weet dat je 100% er uit geperst hebt en t lukt gewoon niet.... helaas dan. Dan zou ik nog mijn score uploade omdat ik er trots op zou zijn.

MrGiorgio

Senior Member
Klopt, he gaat om de fun. Soms heb je ideen en dat gaat goed en soms gaat dat fout.
Mijn idee om de slangen van de waterkoeling in een bak met ijs te leggen leverde niks op omdat de slangen de temperatuur van t ijs niet aannamen. Nut so what ? It was fun.

Iedereen wist van tevoren dat het 50 euri zou kosten als je helemaal niks van je zou laten horen. Ik zie als ik even snel in de lijst kijk 71 systemen staan, waarvan er 9 geen screenshots hebben gepost.
Volgens de regels is er dus (als er 90 deelnemers waren) 28 x 50=1400 euri wat er aan boete opgelegd kan worden.:cool: Is wel een leuke uitbreiding van de prijzenpot !! :razz:

Edit: de laatste heeft geen 8400 gs gebruikt..?

bas r

Member
bas r zei:
Kaartje(s) helaas allebei gefrituurd voordat we zinvolle scores konden beginnen te uploaden. Het voltage van de core kon ineens niet hoger dan 1,5 v worden ingesteld, daarna liep het weer terug en kregen we vastlopers. Zelfde met het geheugen (rond de 2.1 v). HJet had natuurlijk niet veel zin om een score van 140fps te uploaden...

Check hier meer info.
Ik geloof niet dat jullie het begrijpen:
Dat het geen zin had om een screen/score te posten van 140 fps, is iets wat we tijdens het proces besloten, want we zouden natuurlijk veel hoger gaan komen, dachten we.
Op een gegeven moment kwamen we erachter dat de spanningsregelaar niet meer in orde was, en frituurden we beide kaartjes, ik weet niet in welke volgorde, maar dan KUN je ook geen score meer uploaden.

Stikstof was gratis, en "there is more where that came from", hoewel de stikstof vaten en brillen ons 70E kostten en we aan drank eenzelfde bedrag hebben uitgegeven. Verder nog wat aan potmeters, voltmeter, soldeerbout en tin. En tijd. Veel tijd.

Misschien ga ik morgen mijn kat eens overklokken. Ze staat hier: http://www.catsthatlooklikehitler.com/cgi-bin/seigboard.pl?1997
Echt waar!!
[modbreak]svp dit soort off-topic onzin ("catsthatlooklikehitler") niet meer toevoegen aan berichten.[/modbreak]

Stallone

Senior Member
Volgens mij heeft ati addict ergens gepost dat zijn kaartje vrij vlot dood was alvorens hij kon benchen.
Volgens mij is zijn kaartje daarna een hamer tegen gekomen.

Ik had het normaal al laten weten in een andere topic maarja ik zal het nog eens doen.

Via komplett bestellen voor België ging achteraf toch niet zo makkelijk als eerst voorzien was , ik wou onder Rembours omdat ik met overschrijving teveel dagen ging kwijt raken en ik ging dit met een paar Collages doen in Brussel en daarvoor zou ik geregeld de trein nemen en een heel weekend overclokken.
Natuurlijk via Komplett.be kon je maar een beperkte periode bestellen en sommige mensen moeten nog naar school gaan dus was dit onmogenlijk voor mij.

Dus nogmaals mijn excusen.

En liefst iets meer info geven ivm de levering naar België.

warri

Senior Member
Ik heb geen scores gepost, omdat ik de kaart niet heb ontvangen.
Ik was een van de " gelukkigen" die bij de 2e bestelronden zat.
Nadat bleek dat de kaarten niet op de afgesproken datum geleverd konden worden, maar veel later, heb ik de order bij komplett geannuleerd. Hierna heb ik Koen op 11-01-2008, 20:27 een pb gestuurd om uit te leggen waarom ik dat gedaan heb.

UTerror

Member
Ik zal even antwoorden voor m.i.k.e.y en occadict:

Ze hebben de kaart nooit ontvangen omdat ze de bestelling geannuleerd hebben (voor zover ik weet zouden ze dit alle 2 aan Koen hebben doorgegeven via mail/pb).
Bestellen vanuit België bleek (zoals al gemeld was) niet zo simpel te zijn, en niet iedereen beschikte over een visa, waardoor ze dus niet konden betalen en hun kaart dus niet kregen.
Of korter: Ze hebben gewoon niet meegedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan