1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Geen reacties of duimpjes mogelijk op shopervaringen

Discussie in 'Hardware.Info Online Op- / Aanmerkingen' gestart door NieuwRetroGamer, 30 jan 2019.

1. NieuwRetroGamer

NieuwRetroGamer Senior Member

Sinds:
    12 dec 2016
    Ik weet niet of je altijd duimpjes en of reacties achter kunt laten en dat dit nu niet werkt, of dat dit bewust is uitgeschakeld.
    Het valt nu namelijk op dat je geen duimpjes kunt gebruiken of reacties kunt plaatsen.^_^

2. NieuwRetroGamer

Sinds:
    12 dec 2016
    Bij systemen kun je trouwens ook geen duimpjes meer gebruiken. Is het alleemaal om een bepaalde reden uitgezet?

3. jurrian120

jurrian120 Senior Member

Sinds:
    26 aug 2011
    Dit is een tijdje geleden uit gezet omdat met name MaxICT zo veel negativiteit kreeg. Dus een negative review kreeg alleen maar upvotes en een positieve alleen maar downvotes. Hetzelfde gold voor de comments. Daarop heeft HWI het voor alles uitgeschakeld.

In mijn mening onterecht. Je neemt een stukje vrijheid mee weg. Hoe kunnen mensen nu doorvragen op een review. Er waren namelijk meer reviews die daar wel wat aan hadden dan niet.

@HWI neem de upvotes/downvotes weg maar de comments was niet nodig geweest.

NieuwRetroGamer vindt dit nuttig.
  4. NieuwRetroGamer

Sinds:
    12 dec 2016
    Bedankt voor de informatie Jurrian. Ik vind het wel jammer dat ze dat speciaal voor 1 web shop hebben uitgezet.
    Een duimpje of een comment bij een shopervaring geeft toch een blijk van waardering dat je je ervaring hebt gedeeld met andere. Zo kun je niet zien of andere er wat aan hadden, of wat ze ervan vonden, en of er mensen erna hebben gekeken. Ik vind het toch motiverend om een shop ervaring te maken als je weet dat mensen erna kijken.

Zou dan alsjeblieft de "view" teller aangezet kunnen worden? Al zie ik dat er 20 mensen erna hebben gekeken, zie ik toch weer dat mensen niet alleen naar de sterren kijken, maar ook naar het verhaal. Zo zou je naar mijn mening ook sneller geneigd zijn om een langere shop ervaring te maken waar ook meer tijd in word gestoken.

Laatst bewerkt: 31 jan 2019
    jurrian120 vindt dit nuttig.
  5. jurrian120

jurrian120 Senior Member

Sinds:
    26 aug 2011
    Kijk hier ben ik het dus helemaal mee eens. Dit is in mijn ogen ook een stap naar een HWI waar reviews aan het uitsterven zijn.

6. NieuwRetroGamer

Sinds:
    12 dec 2016
    Hopelijk gaat HWI ook wat met onze comments doen.
    Het zou wel mooi zijn:)

7. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Omdat Beau de accountmanager z'n hele familie reviews liet schrijven...

Inderdaad. Comments = life.

8. NieuwRetroGamer

Sinds:
    12 dec 2016
    Wat slim van Beau. :p

9. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Voor hetzelfde geld was het een stagiaire MBO communicatie ofzo

10. jurrian120

jurrian120 Senior Member

Sinds:
    26 aug 2011
    Dat hoop ik maar ik vrees ervoor.

11. wailingwimmy

wailingwimmy Senior Member

Sinds:
    15 feb 2010
    Die hele MaxICT hadden ze gewoon van deze site moeten gooien, stelletje amateurs.
    Al die negative reacties waren volkomen terecht

12. jurrian120

jurrian120 Senior Member

Sinds:
    26 aug 2011
    Particulier ja. Mijn werkgever koopt ook in bij hen. Zakelijk is hun service uitstekend. Dat als je uitstekend ziet als hier heb je een andere partij waar je je garantie geval mee mag afhandelen (Samsung scherm had last van LCD lekkage).

13. NieuwRetroGamer

Sinds:
    12 dec 2016
    Beter dan overal de duimpjes uit te zetten, en de reacties voor alle shop ervaring uit te zetten.^_^
    Wie weet, wie weet:)
    We zullen zien:)

14. wailingwimmy

wailingwimmy Senior Member

Sinds:
    15 feb 2010
    W
    Waar ik me het meeste aan stoorde was dat ze vaak met de goedpkoopste prijs in de vergelijker stonden maar dat het product dan niet leverbaar bleek.

15. Crewz

Crewz Senior Member

Sinds:
    19 sep 2018
    jammer, het is toch ook handig om te weten wat de rest erover denkt :(

16. NieuwRetroGamer

Sinds:
    12 dec 2016
  17. Enterprise1701

Enterprise1701 Senior Member

Sinds:
    5 dec 2010
    Best jammer dat HWI dit uitgeschakeld heeft, hierdoor kon je duidelijk zien of een shop goed is ja of nee, nu weten de actieve gebruikers hier vast wel dat maxict niet deugt maar een normale gebruiker die HWI checkt weet dit niet, waarschijnlijk heeft maxict gewoon contact gehad met HWI van, ja dit vinden wij niet kunnen, kunnen jullie er wat aan doen, puur speculatie natuurlijk maar gezien er geen antwoord is van de HWI crew kunnen wij alleen maar speculeren

18. Karel Souffriau

Karel Souffriau HWI Crew

Sinds:
    4 nov 2001
    => Topic verplaatst naar een plek waar het wat meer aandacht kan krijgen, én omdat dit verder los staat van development.

19. NieuwRetroGamer

Sinds:
    12 dec 2016
    Dank u, ik dacht dat het in eerste instantie een bug betrof, vandaar dat ik het daar had geplaatst:confused:

20. Ginz

Ginz HWI Forum Crew

Sinds:
    11 feb 2013
    Ik zal het intern eens aanzwengelen.