Gedreven en inspirerende hardware (en breder) deskundige gezocht

Bas Kamer

Member
Binnen mijn werk als ambulant begeleider kom ik bij een geniale persoonlijkheid. Deze meneer is op ICT gebied volledig autodidact en kent C#, C++, JAVA en nog veel meer talen. Nu kan deze meneer veel, maar het samenstellen van een nieuw pc daar heeft hij een gedreven sparringspartner in nodig om tot de juiste keuze's te komen en niet te belanden in EOL...

Dus werk/woon leef je in de omgeving van Eindhoven (meneer woont in Veldhoven), ben jij diegene die tot ver achter de komma kan uitzoeken waarom een bepaald product voldoet en kun je producten op de juiste manier vergelijken met elkaar en advies hierover geven, dan ben jij degene die we zoeken! Woon je niet in de buurt en kun je digitaal je bijdrage leveren ook dan hoor ik het graag, alvast bedankt voor de reactie!

Geïnteresseerd en wil je meer weten, mail mij dan:
Bas of bas.kamer@regionaalautismecentrum.nl

Laatst bewerkt:

Bas Kamer

Member
Klop dat is inderdaad een goede optie, bedankt daarvoor. Maar meneer is ook op zoek naar iemand om letterlijk aan tafel mee te sparren, en iemand die de pc bij hem thuis kan bouwen... Dus mocht je tijd over hebben ;)

TJM de Groot

Senior Member
Je telefoonnummer neerzetten, is hier niet gebruikelijk. en dat zal denk ik verwijderd worden.

Verder sluit ik me bij @philpend aan qua advies. als je nu de specifieke eisen van die meneer qua pc neerzet, kan er aan geschaafd worden om tot een goed systeem te komen.

Sw333t

Senior Member
Als meneer autistisch is, dan heeft hij niet veel aan een conplete community om hem te helpen. Vooral een selectief gezelschap op HWI is er goed in om "mensen met wat extra" op een redelijk botte manier proberen "te helpen", wat bij autistische averechts kan werken.

Voor een autodidact is het kunnen zien van handeling juist enorm belangrijk, ik hoop dan ook dat er iemand in de buurt is die zich geroepen voelt.

Voor mij is Veldhoven helaas niet dichtbij, anders had ik me aangemeld.

Bovenaan