Geboren om te upgraden - GT72 MXM module upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

MSI Official Account

Bedrijfsaccount
Geboren om te upgraden - GT72 MXM module upgrade

7 oktober was de lancering van de GeForce GTX 900M-serie van NVIDIA. We kunnen zonder twijfel zeggen dat de kwaliteit die deze kaarten leveren ontzettend hoog ligt, waardoor we nog betere gaming notebooks, zoals de GT72 kunnen produceren. De GT72 is het vlaggenschip in de MSI-lineup en door de lancering van de 970M / 980M, is de GT72 lineup vernieuwd met deze grafische kaarten. Voor MSI is dit is eigenlijk een gemakkelijke taak want we hebben gekozen voor een modulair MXM grafisch ontwerp!

Met andere woorden - als je geluk hebt genoeg om al in het bezit te zijn van een GT72 zou een volledig begrijpelijke reactie van een fanatieke gamer kuunnen zijn op de lancering: "oh nee, mijn systeem is niet up to date meer." Normaal gesproken, om gelijke tred te houden met de evolutie en het spelen van de nieuwste en leukste spelletjes op full-HD-resolutie op maximale instellingen, zou je gedwongen worden om een nieuw systeem voor de volle prijs aan te schaffen. Maar, dat is niet zo met de MSI GT72.

We zijn nu bezig met de lancering van een upgrade-programma voor de GT72. Heb je momenteel een GTX 870M of 880M in je notebook zitten, dan kun je nu eenvoudig upgraden naar de 970M of 980M door gewoon de grafische kaart te veranderen. Dit kan gedaan worden via een MSI service center, of door de aankoop van een bouwpakket, afhankelijk van je locatie. Het resultaat is dat het minder moeite, geld en tijd kost om je systeem te upgraden! Stay tuned!

Voor meer informatie over de MSI GT72 MXM upgrademogelijkheden en de deelnemende partners, zie http://event.msi.com/gt72mxm

Roel1966

Senior Member
Goed idee van MSI maar wat ik mij af vraag is hoe het met garantie gesteld is wanneer mensen voor het zelfbouw pakket kiezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan