1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Game-familie pc

Discussie in 'Systemen en (thuis)servers' gestart door matrix79, 9 okt 2018.

1. matrix79

matrix79 Senior Member

Sinds:
    24 jan 2001
    Wel het is nog steeds zoeken eerlijk gezegd. Ik ben nu bezig met de Witcher 3 op Ultra en haal mooi 60FPS op mijn wide screen. GTAV is moeilijker, hier en daar moet ik in de instellingen prutsen om hem stabiel rond de 60 frames te houden. Wel zeker een beest van een toestel, ondertussen is de houder voor mijn voeding geleverd en zit die nu mooi vast. De kabels heb ik wat kunnen binden onder mijn voeding door.
    Mijn Cooler heb ik er ook afgehaald om artic silver aan te brengen. Dit heeft weinig uitgehaald, idle blijft dik in de 40 graden. Zal aan de processor liggen vermoed ik.

2. seb83

seb83 Senior Member

Sinds:
    31 okt 2016
    Framerates kloppen denk ik wel ongeveer voor een 2080. Je kunt bij GTA V eens proberen om distance scaling uit te zetten.

Wat betreft de temps: hoe doet je cpu het onder load? Op zich is 40C idle niet problematisch. Mijn 4790 schommelt idle tussen 32C en 40C en die is (iets) zuiniger dan jouw 2700x.

3. matrix79

matrix79 Senior Member

Sinds:
    24 jan 2001
    onder load nog niet echt getest, ik probeer morgen een tooltje te downloaden om dit eens te testen tijdens het gamen.

4. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    En toen was t stil

5. nutty

nutty Senior Member

Sinds:
    10 okt 2009
    Hij test het ook grondig,minimaal 3 dagen :)

6. matrix79

matrix79 Senior Member

Sinds:
    24 jan 2001
    Niet vergeten hoor, gewoon razend druk bezig met een verbouwing.