1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Extra bluetooth speaker op radio?

Discussie in 'Hoofdtelefoons en headsets' gestart door Luuk0161, 8 jan 2019.

1. Luuk0161

Luuk0161 Senior Member

Sinds:
    8 jan 2018
    Hallo mensen,

Ik heb thuis een internet radio staan dat is deze: Denon CEOL RCD-N9 ik heb daar in de huiskamer 2 boxen op aangesloten. Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om een draadloze speaker aan te sluiten die dan op een andere plek neer te zetten en dat je dan op beide muziek hoort? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

2. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Wat ik zo snel vinden kan zit er dan wel Bluetooth op maar dat is meer bedoeld om vanaf b.v. een smartphone muziek te kunnen afspelen op die radio. Zo te zien ondersteund de radio ook Airplay maar volgens mij geld ook daarvoor weer hetzelfde dat je dus alleen iets naar de radio toe kan streamen maar niet andersom. Jammer genoeg heeft hij ook geen analoog of optische uitgang waarop je dan eventueel nog een of ander bluetooth streaming device had kunnen aansluiten. Dus ik betwijfel of er wel mogelijkheden voor zijn om een externe draadloze speaker te kunnen koppelen.

3. Luuk0161

Luuk0161 Senior Member

Sinds:
    8 jan 2018
    Oke Roel bedankt voor je reactie.

4. psychosammie

psychosammie Senior Member

Sinds:
    17 jul 2008
    Als je dat wil kom je bijvoorbeeld uit bij Yamaha apparatuur met MusicCast.

5. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Als er een line audio uit of spdif uit op gezeten had waren er ook nog meer mogelijkheden geweest in de zin van een losse audio bluetooth adapter maar helaas dat heeft dit ding niet.