Ervaringen yourbuild.nl?

Ik zit eraan te denken om een game pc te kopen bij yourbuild.nl, aangezien hun zeer goede prijzen hebben voor hun producten, iemand hier ervaringen mee of iemand die me advies kan geven of ik hier moet kunnen kopen?

Etxalar

Senior Member
User systemen
Als ik de specificaties van hun systemen lees komen er heel veel vragen bij mij op. Van veel onderdelen wordt niet het merk en type gegeven. Voor mij is dat een reden om daar niet te kopen.

Hallo, Dave en Etxalar. Ik kan uitleggen waarom we op onze vast Game-Pc's op de website niet de exacte serienummers noteren bij onderdelen. Wij zijn een kleine computerzaak en wij hebben niet alle onderdelen in voorraad, hierdoor bestellen wij onderdelen aan de hand van opdrachten. Wat er veel gebeurt is dat onderdelen niet meer voorradig zijn/ veel duurder zijn geworden. In dit geval kunnen wij flexibel een ander type gebruiken. Dit is vooral het geval bij moederborden. Wij gebruiken wel altijd onderdelen van de beste kwaliteit, en wij noteren op de uiteindelijke factuur wel het exacte onderdeel met specificatie. Grotere partijen zoals Arctic gaming (van Azerty) noteren voor deze reden ook niet exact het type van elk onderdeel. Voor verdere vragen kunnen mensen ons altijd bereiken via info@yourbuild.nl.

Bedankt voor je reactie,

De klant heeft bij het ontvangen van de exacte specificaties nog niets betaald en heeft wel een duidelijk overzicht van de exacte specificaties. Klanten kunnen ook altijd een exacte lijst opvragen. De klant heeft kan ook de onderdelen laten wijzigen door ons. Het is lastig deze direct te noteren op de website voor bovenstaande reden.

Als ik zeg de klant ontvangt een factuur, bedoel ik eigenlijk offerte.

Hopelijk heb ik voldoende kunnen informeren

WEBPC

Senior Member
User systemen
Vind het allemaal niet heel erg eerlijk gezegd. Zolang jullie maar goede kwaliteit voedingen (en moederborden) gebruiken, want daar word veel te vaak op bespaard.

De gemiddelde klant zal het weinig interesseren of ze nou een Msi b450 GodlikeGamingplusTomahawk Rgb krijgen, of een Asus b450 TheultimateforceRepublicofgamers Rgb.
Zo lang ze maar de processor, geheugen, en gpu duidelijk hebben, en de prestaties krijgen waar ze voor betalen.
De mensen die dat wel belangrijk vinden, bouwen ze zelf. (of stellen ze in ieder geval zelf samen)

Als er allemaal niet te gek veel bespaard word op de voeding en het bord, vind ik er niets mis mee. Bij de meeste prebuilds krijg je nog veel minder informatie.

Laatst bewerkt:
Jij ook bedankt voor je reactie @WEBPC ,

Wij proberen volledig transparant te zijn en je kan ons ook alles vragen. Wij gebruiken alleen maar voedingen/moederborden die van goede kwaliteit zijn. Voedingen moeten van een bepaalde kwaliteit zijn, een slechte voeding kan funest zijn. Bij moederborden moeten de VRM's geschikt zijn voor de processoren die er op gebruikt worden.

Bovenaan