Enige echte 4K game PC! *** MSI Arctic Blizzard *****

kinger

Senior Member
User systemen
Een echte game build met een "MSI Geforce GTX 1070 8GB", genoeg om de meeste games op 4k en hoge instellingen te spelen.

Een snellere build op grafisch gebied is niet mogelijk !

Wensenlijst MSI Arctic Blizzard van kinger

De I5 7600 van intel met turbo boost van 4,1ghz is snel genoeg voor de meeste games en zal geen bottleneck zijn voor de GTX1070.

Een snelle SSD met 250GB lijkt niet veel maar is genoeg voor een Windows 1o installatie en 3 of 4 games en met de mogelijkheden voor online opslag en online "game libraries" hoeft een kleinere SSD geen belemmering te zijn.

Dit alles komt mooi bij elkaar in de compacte Corsair Carbide air 240 behuizing, deze kleine behuizing past ook nog eens perfect bij het witte thema van het moederboard en de witte accenten op de videokaarten en DDR4 geheugen.

msi nieuw.png

@arashmickey

Die mx300 had ook gekund, kwa snelheid maakt het niet zoveel uit (heeft wel 25Gb meer), maar vind die blauwe pcb niet zo mooi staan dus van daar toch de 850 EVO.
@Sw333t @arashmickey @Lambo LP670 SV @Harrden @SimonV @gampie93 @HilleG @mitchel de man @ferry van Dee

Ik heb de gpu veranderd van de Armor naar quicksilver Editie vinden jullie dit ook een beter keuze ?

Laatst bewerkt:

HilleG

Senior Member
User systemen
Jongens jullie weten dat elke post 1 stem is? Ga dan ook even discussiëren op mijn config post aub xD

Anyways, Kinger mooi systeem! Lijkt vrij veel op wat ik zelf samengesteld heb :)

+1 Mooi gebalanceerde build en voor gamen

Bekijk bijlage 32506
printscreen van de Alternate PC-Builder
Alternate gebruikt ruime marges om er zo zeker van te zijn dat onwetende klanten die geen verstand van voedingen hebben de juiste keuze maken. Ditzelfde geld ook voor het advies van Nvidia.
Een goede voeding van 450 watt is beter dan een slechte inefficiënte goedkope voeding van 500 watt
De Corsair cx-450m is een hele goede voeding die voor dit systeem ruim voldoende is.

Mee eens over PSU en opslag, vaak overdreven. Beter om verschillende PSU calculators te vergelijken voordat je het eerste resultaat aanneemt.

Mooie build! MX300 m.2 kan ook (maar samsung 850 heeft vast weer extra features...)

Bovenaan