Einduitslag HWI/AMD/Azerty OC competitie

Drucchi

Senior Member
Beste winnaars gefeliciteerd! En aan alle andere compoleden, het was leuk om tegen/met jullie te strijden. Tot een volgende keer!

Michiel Berkhout

Senior Member
ME4ME mag zich dus uiteindelijk de winaar van de competitie noemen, met in totaal 70 punten. Wanneer hij binnenkort zijn score in het Hardware.Info testlab komt bewijzen, zijn de hoofdprijs én de titel van hem.
Ik vraag me af of HWI ervan op de hoogte is dat hij in Zweden woont.

Oldscarface

Hardware.Info Pro OC
Iedereen gefeliciteerd in de top 3 voor beide cat.
HWI/AMD/Azerty, bedankt voor de combo, het was top :p

ach.. vliegen met ryan air hoeft niet gek veel te kosten hoor ;)

maar winnaars van harte gefeliciteerd..
ook diegenen die niet hebben gewonnen bedankt en succes..
(zonder hen was het niet zo spannend geweest..)
heb het iig met veel plezier gevolgd ;)

Mitchel122

Senior Member
Hij wou waarschijnlijk alleen een Phenom II X2 555 processor hebben met flinke korting.
Rol-co heeft elke week een nieuwe sli opstelling en hij heeft volgens mij een vrachtlading 980Xen in zijn kelder, dus dat hij korting wilde op eren budget dual core zou het niet zijn, h

Wat denk je zelf, dat dit professioneel voetbal is?
Je mag al blij zijn als je af en toe wat hw mag houden. ;)
Denk maar niet dat er ook maar een hardware fabrikant is die zijn tickets gaat betalen.
die hardware van AMD ( processor ) die je mag houden heb je gewoon betaald , alleen een leuke korting gehad ( wat ik trouwens zelf top vind ). Azerty heeft de logistiek geregeld erg netjes, maar vergeet niet dat ernaast ook erg veel extra hardware is besteld bij Azerty. ( als ik naar me zelf kijk ) Zie Snot_Aap gratis hardware is hier geen sprake van. maar goed ook, anders had je 5000 inschrijvingen en de mensen die dan een cpu krijgen hebben waarschijnlijk weinig met overclocken.

Ultimation

Senior Member
Waar Snot_Aap op doelt is het volgende.

Gezien Hardware.info op bijvoorbeeld de computer beurs hier in Utrecht overclock demonstraties geeft de Hardware.info Masters Of Overclocking daar heen mogen om met hardware van diverse fabrikanten (bijv. Asus, Intel en AMD) overclock demo's te geven of om leuke internationale contests aan te gaan.
Na afloop blijft er een hoop half gesloopte hardware over die de fabrikanten niet meer kunnen verkopen/gebruiken. Dus die mogen dan met de Masters mee.

ME4ME woont in Zweden. Dus om ME4ME hier te krijgen moet men eerst een ticket vanuit Zweden betalen met het vliegtuig of zijn benzine geld vergoeden en een hotel. Of hij kan dan bij een andere Master overnachten. In dat opzicht is ME4ME een beetje duur als Master.

Mod_Aap

Senior Member
Ook dat bedoelde ik niet.

De tijden dat je hardware mag houden na een event zijn voorbij, dat gaat meestal voor het grootste gedeelte weer terug naar de fabrikant. (soms mag je een moederbordje houden maar that's it)
Voor de hme hebben we bijvoorbeeld helemaal niks gehad.
Dat is helemaal niet erg, maar volgens mij bestaat er het idee dat de wat bekendere overklokkers zo goed als alles gesponsord krijgen. Ze zijn er wel, maar niet in Nederland. De meeste moeten keihard werken om hun hobby te bekostigen.

Ga er maar vanuit dat Henry alles moet betalen. Aan de ene kant kon hij dat natuurlijk vooraf weten aan de andere kant zou HWI mee kunnen denken aan een acceptabele oplossing voor beide kanten.

P33R

Senior Member
een goede oplossing zou toch ook mogelijk zijn dmv een live stream oid?

btw nu de compo over is weer eens tijd gemaakt om wat zooi op te ruimen in de kamer :mrgreen: geduurende de 2 maanden toch een plastic zak vol aan zwerfvuil verzameld :oops:

Drucchi

Senior Member
inderdaad, tijd om op te ruimen.... maar dan wel alles in perfecte staat herstellen, als het gaat om mijn watergekoelde kast.... Hij is net zwart geverfd en nu wil ik hem echt afmaken, zodat ik er nooit meer iets aan hoef te veranderen. Ik ga ook maar eens kijken naar een mooie bench table...
Wel mooi dat ik kan zeggen dat ik in de laatste ronde een master heb verslagen :mrgreen:

leeghoofd

Hardware.Info Pro OC
Geen idee waarom Henry moet komen bewijzen dat hij die scores gehaald heeft... is toch een bekende overklokker. Zijn scores zijn zeer goed met een mooie efficientie... wat een top overklokker normaal altijd uit zen mouw kan schudden. Zou cheaper zijn om Rob tepakken ( al is die natuurlijk wat minder fotogeniek :p woehahha

Eigenlijk had ik had liever de kerels, uit de boven nul categorie, met de wat meer twijfelachtige scores int echt aant werk gezien...

Bovenaan