Einduitslag HWI/AMD/Azerty OC competitie

Einduitslag HWI/AMD/Azerty OC competitie[br]Zojuist om 12:00 was de deadline voor de vierde en laatste ronde van de in samenwerking met AMD en Azerty georganiseerde Phenom II X2 555 overklokcompetitie. In deze laatste twee weken was het doel voor de overklokkers een zo laag mogelijke score in ...[/br][br]Lees dit bericht[/br]

sorry2

Senior Member
Een welverdiende dikke proficiat aan alle winnaars }|

HWI en sponsors bedankt voor deze top competitie, een sublieme, op naar de volgende.

HWI , AMD en Azerty bedankt. Koen we zien de volgende inschrijving wel tegemoet :mrgreen:

gefeliciteerd allemaal. we zien jullie op hwi tv.

Laatst bewerkt:

P33R

Senior Member
nogmaals gefeliciteerd aan de winnaars.
thx to hwi en azerty voor het mede mogelijk maken van de compo!

Naast deze prijzen mogen diegenen die 1ste en 2de worden in beide categorieën zich vanaf dat moment ook Hardware.Info Master of Overclocking noemen. Misschien ga je dus wel deel uitmaken van dit selecte clubje Nederlandse top overklokkers!
:roll::roll:

Daarnaast krijgen de nummer 1's de felbegeerde titel 'Hardware.Info Master of Overclocking'.
:roll::roll:

Laatst bewerkt:

Qonstant

Senior Member
iedereen gefeliciteerd,graag wil ik bij deze alle sponsers bedanken.

toch nog puntjes gescored met de onder 0 cat

Ultimation

Senior Member
Iedereen gefeliciteerd met de punten, de titels(als je die nog niet had) en de prijzen. Was een leuke competitie om te volgen.

Complimenten gaan naar Hardware.info, voor een goed doordacht en uitgevoerde competitie. Geen gekke taferelen en geheel eerlijk verlopen.

Ralf Schilders

Senior Member
De winnaar van onder nul woont niet echt om de hoek
In zweden woont hij dacht ik zo, dus hoe gaan jullie dat doen als hij naar NL moet komen. de ticket oid betalen?
Maar van harte feliciteerd ME4ME en Snotaap! en iedereen eigenlijk die heeft mee gedaan want uiteindelijk gaat het daar ook om
Maar Rol-co heb je niets ingeleverd omdat je de compo niet zo leuk vond kwa concurrentie of wat was de reden?

Laatst bewerkt:

Ultimation

Senior Member
Johnny_89 heeft waarschijnlijk geen idee over wie hij het heeft. Of hij heeft de nieuws post niet goed gelezen..

Clemens van Renesse

Senior Member
Gefeliciteerd iedereen die in de prijzen is gevallen! En ook iedereen die natuurlijk veel plezier heeft gehad aan de overklokcompetitie!

Ik heb in ieder geval veel plezier gehad met het volgen en lezen van het competitie forum en ook vond ik de contest erg leuk om te volgen. Jammer dat Rol-co niet eerst kon worden, maar wel zo eerlijk om je dan terug te trekken en niet een super hoge score in te leveren...

Gewoon super leuk! Ben benieuwd naar de TEC set-up!

Bovenaan