Einde Compo Diezel

sempie

Senior Member
maar dan kan diezel toch een team vormen met Hammer01 .
diezel zijn mobo en Hammer01 zijn cpu ( en wie het werk doet laten we in het midden :mrgreen: )

ik hoop dat je zo iets gaat doen diezel want er zijn veel mensen die je dit gunnen .

Gamer

Senior Member
Nu nog Rob's, Massman's, Symon's en nog een paar andere hun CPU en IK sta in pole-position :)

Rol-Co

Senior Member
Nu nog Gamer's , Massman's, Symon's en nog een paar andere hun CPU en ik kan op phase verder.;)

diezel

Senior Member
oke Fair Koen ..
ik wilde eigelijk meer buiten de prijzen mee doen met hammer01 zijn cpu ..Just for the fun :mrgreen:

Me AMD borden gaan retour een gaat RMA.
En de rampage III Extreme gaat hun plaats in nemen.
ik wens iedereen met een nog werkende x2 555 veel succes met de compo .

Mod_Aap

Senior Member
oke Fair Koen ..
ik wilde eigelijk meer buiten de prijzen mee doen met hammer01 zijn cpu ..Just for the fun :mrgreen:

Je mag toch nog wel met Hammer samen mee doen? (Als team)

oke Fair Koen ..

heb jij je rampage III extreme al binnen of moet je hem nog bestellen. ik heb hem altijdje in bestelling staan maar nog niet binnen.

diezel

Senior Member
Als het goed is as vrijdag ..
@ Je mag toch nog wel met Hammer samen mee doen? (Als team)

Als team gaat zowiezo niet hammer01 doet niet meer mee hij heeft zich zelf uitgeschreven . hij heeft ook geen score pi 1m .dus hoe goed ik ook me best zal doen zal nooit meer hoog kunnen eindigen .

plus als team versta ik met ze 2 benchen ?
als ik de cpu krijg doe ik al het werk ..lijkt me ook weer vreemd .

het is niet anders I AM OUT ...alleen jammer dat de cpu nu niets ligt te doen kan wel 7ghz cpu zijn :mrgreen:

Bauke van den Berg

Senior Member
Maar according 2 Hammer heeft hij z'n CPU in de KliKo gegooid. Het zou wel heel toevallig zijn dat die CPU dan net bij Koen ligt niets te doen, hij kan tenslotte ook niet op 2 plaatsen tegelijk zijn lijkt mij?

De CPU van Hammer01 ligt niet bij ons op kantoor, maar is nog bij hem. Wij hebben alleen de processor van skyrip ontvangen.

Bovenaan