E-mail account geeft steeds popup

Pascal_Illustrator

Senior Member
Hallo,
Ik werk met een Linux Mint systeem en gebruik Mozilla Thunderbird om mijn email te sorteren.
Dit werkt over het algemeen goed.
Sinds kort krijg ik voor een Yahoo account steeds een popup met inlog venster, terwijl dit vroeger niet het geval was.
Is dit normaal? Ik vraag het voor de zekerheid zodat ik weet dat het geen phishing of iets dergelijk is.

Onderaan staat er dat met in te loggen, je akkoord gaat dat Yahoo cookies op je browser plaatst. En iets van de EU wetgeving.
Kan dit te maken hebben met het artikel 13 dat onlangs is goedgekeurd ?

Ik weet niet goed of ik nu moet inloggen of niet, maar zo'n popup is wel vervelend.

Pascal_Illustrator

Senior Member
Dat weet ik niet. Het is mogelijk, maar ik denk niet dat het aan mijn instellingen ligt aangezien ik deze al een hele tijd niet meer aangepast heb.
Ook is het enkel voor de Yahoo account. Niet voor bv. Gmail of de rest.

Hermano Conejo

Senior Member
Zoiets had ik met een iCloud-account in Outlook 2013. Ik heb het account uiteindelijk uit Outlook 2013 verwijderd om van die popup verlost te zijn. Ik maakte er ook al geen gebruik van.

Hermano Conejo

Senior Member
Ik kan ook al geen e-mail meer verzenden vanaf mijn iPhone 4. Ik krijg dan de melding: E-mail versturen niet mogelijk ... De server accepteerd het afzenderadres ...@xs4all.nl niet.

Geen idee of dat wat met het bovenstaande te maken heeft.

Inkomende mail wordt wel ontvangen op mijn iPhone 4.

Laatst bewerkt:

Pascal_Illustrator

Senior Member
Ik heb de Yahoo account verwijderd en opnieuw aangemaakt. Nu lijkt alles terug in orde en ik hoop dat het zo blijft.
Bedankt voor jullie reacties.

Bovenaan