Draadloos netwerk inschakelen maar de Fn toets werkt niet.

NuStyle

Senior Member
User systemen
Goedenavond,

Ik heb vandaag mijn laptop opnieuw geïnstalleerd maar na de installatie moet ik mijn draadloos netwerkkaart aanzetten door middel van de Fn + F1 toetsen. Echter is mijn toetsenbord van de laptop kapot. Kan ik dit ook softwarematig inschakelen?

Ik heb al het virtuele toetsenbord van Windows zelf geprobeerd maar daar staat geen Fn toets bij.

Weet iemand hier misschien een oplossing voor?

NuStyle

Senior Member
User systemen
Ik heb een Medion MD98200 laptop met een nieuwe Windows 7. Het is al een oudje maar hij is me altijd trouw geweest.

Gister de hele avond lopen stoeien.. Daar word je soms echt moedeloos van.

Bedankt.

Laatst bewerkt:

WhiteSnake

Senior Member
User systemen
Als je in je configuratie scherm onder apperaatbeheer kijkt, mischien kun je hem daar aan/uit schakelen, anders in je netwerkcentrum onder adaptors mischien, ik ken die medion helemaal niet helaas.

Aerolizer

Senior Member
User systemen
Op mijn eeePC 900 kan ik sommige apparaten ( waaronder USB controllers, kaartlezer, netwerkadapters,... ) in- en uitschakelen. Dit heeft bij mij dan dezelfde werking als in-en uitschakelen met de Fn-toets. Misschien kun je daar ook eens rondneuzen?

NuStyle

Senior Member
User systemen
Ik heb het opgelost. Na heel veel rond gezocht te hebben kwam ik er achter dat er een LaunchManager geïnstalleerd moest worden.
Die zorgt ervoor dat Windows kan communiceren met de Hotkeys.

Gelukkig was dat programmatje compatibel. Want er hoort eigenlijk XP op.

Bedankt!

Bovenaan