Digitaal nummer 4 2016 niet ontvangen

Heeft u Hardware.Info magazine #4 digitaal ontvangen?

• Total voters
    1
  • Opiniepeiling gesloten .

Eegee

Member
Geachte Hardware.info,

Verschillende abonnees van Hardware.info Magazine, waaronder ikzelf, blijken het laatste digitale nummer 4 niet te hebben ontvangen, sommigen ook zelfs de papieren versie niet.
Zie de reacties op https://nl.hardware.info/magazine/114/hardwareinfo-magazine-42016

Ik heb Aboland hierover een vraag gesteld op hun contactformulier, maar hier komt (helaas blijkbaar gebruikelijk) geen reactie van hen op.

Graag wil ik van u weten wat de oorzaak is van het achterblijven van de verzending en u verzoeken alsnog de link naar de digitale versie te verzenden. Een reactie van u op bovenstaande URL zou eveneens welkom zijn.

Dit heb ik ook gemaild naar abonnementen@hardware.info, maar ook helaas daaruit (nog) geen reactie mogen ontvangen. Daarom dan ook nog maar hier op het forum proberen.

Laatst bewerkt:
Ik heb navraag gedaan en Aboland blijkt de digitale editie niet verstuurd te hebben, dit gaan ze nu alsnog wél doen. Onze oprechte excuses hiervoor, ook voor het feit dat op vragen hierover vanuit Aboland geen antwoord is gekomen. Wij zijn met hen in conclaaf om dit naar de toekomst toe te verbeteren.

Zandolan

Senior Member
Ik had ook m'n digitale versie niet ontvangen en deze aangevraagd bij Aboland (31-8). Kreeg direct een antwoord in de mail:
"Uw verzoek voor een nazending van Hardware.Info Magazine hebben wij ontvangen en wordt momenteel verwerkt.
Binnen enkele minuten ontvangt u uw digitale tijdschrift in uw mailbox."

Het heeft even geduurd, maar inmiddels het ik de digitale versie gisteren (6-9) ontvangen.
Enkele minuten is een rekbaar begrip ;)

Bovenaan