Design een Antec poster en win mooie prijzen!

Blauwbek

Member
Je mag de poster op ieder gewenste manier maken: op de computer of in het echt op papier, het maakt allemaal niet uit. Belangrijk is wel dat je het uiteindelijke resultaat bij ons in het speciale forumonderdeel plaatst en geen externe hosting gebruikt. Kwaliteit in het eindresultaat is ook een eis. Posters die niet digitaal gemaakt zijn, moeten dus netjes ingescand worden.

%s.hardware.info? ;)

uknowSam

Senior Member
Leuke actie, ik doe mee. Maar een vraagje, mag je bevoorbeeld termen gebruiken van ''quite''. Want als het voeding niet stil is het bedrog. Alvast bedankt als ik antwoord heb begin ik.

Ik neem aan dat je 'quiet' bedoelt. ;)

Je mag alle termen gebruiken die je wilt. We gaan inzendingen niet controleren op feitelijke waarheden. Maar ik zou terughoudend zijn met zaken die pertinent niet waar zijn. (Zoals "deze voeding kan zelfs koffie zetten")

D1N0 3.0

Member
Hoe zit het met plaatjes waar eventueel rechten op zitten? Ik neem aan dat de poster voor promotionele doelstellingen gebruikt wordt, dan kan ik niet zomaar een afbeelding van internet gebruiken.

r_v_94

Senior Member
[SUB]De upload knop doet het niet bij mij. Zou iemand hier iets op weten?[/SUB]

EDIT Ligt aan safari in chrome doet hij het wel.

Laatst bewerkt:
Hoe zit het met plaatjes waar eventueel rechten op zitten? Ik neem aan dat de poster voor promotionele doelstellingen gebruikt wordt, dan kan ik niet zomaar een afbeelding van internet gebruiken.
Antec gaat de inzendingen alleen op de eigen Facebook-pagina publiceren en niet voor commerciële doeleinden gebruiken, dus je kan gebruiken wat je wilt. Antec mag de afweging maken of ze iets wel of niet publiceren, maar één op één gaan de inzendingen sowieso niet gebruikt worden voor promotie, al kan het natuurlijk zo zijn dat een goed idee of concept inspirerend werkt :)

Danieltromp

Member
Aaah, dit zou mijn verlossing kunnen zijn. Ik wil namelijk de Game-pc (advies) aanschaffen, maar zit een beetje krap bij kas en dan kan een mooie voeding van 900W mooi die van 135 euro uit het advies vervangen. Dus ik ga zeker meedoen :)

MikeNies

Member
Ik heb mijn inzending ook even gedaan :)
Zoiezo ook thumbs up voor antec, heb nu ook veel producten van hun in huis, en met plezier ;)

Mvg Mike

Bovenaan