1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

dellid cpu.

Discussie in 'Te Koop Gevraagd' gestart door division, 24 okt 2018.

1. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Is er hier iemand op het forum die cpu's doet delidden? Of iemand die zo setje te koop heeft?

2. AlwaysFresh

AlwaysFresh Member

Sinds:
    10 mrt 2018
  3. DatAccountz

DatAccountz Senior Member

Sinds:
    13 nov 2012
  4. philpend

philpend Senior Member

Sinds:
    8 apr 2014
  5. TrueTactiX

TrueTactiX Senior Member

Sinds:
    11 mei 2016
    Kun je heel gemakkelijk zelf doen, ik heb een setje (delid en relid) bestelt via Aliexpress en dat voldeed meer dan prima en vele malen goedkoper dan de "originele"

Ook de hittebestendige lijm daar gekocht.

Op YouTube staan tutorials genoeg en het spreekt eigenlijk allemaal heel erg voor zich. Ik vond het een leuk klusje :)

6. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Snap ik. Zal es kijken daar, kweet dat het simpel is om te doen. Maar misschien is het niet meer nodig. Waarschijnlijk heb ik al een koper voor dat pc setje.

7. TrueTactiX

TrueTactiX Senior Member

Sinds:
    11 mei 2016
    Ik zag het ja :) delidded zou je er evt meer voor kunnen vragen.. Maar wat heb je aan een gedelidde cpu met een B-bord..

Succes er mee! :D

8. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Tjah ja en nee. Als ik em nu zou verkopen en ik had delid gedaan had ik die kosten er niet uit gekregen. Kheb iemand die het setje voor 425 nu waarschijnlijk wilt kopen dus. Zelfs garantie bonnen en originele verpakkingen zitten erbij.

Reden waarom ik een b250 bord heb komt omdat ik eerst een i5 7500 op had zitten. Bordje had ik al.

Laatst bewerkt: 27 okt 2018
  9. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Na hoop gezeur en gezeik was ik er inmiddels beetje klaar mee. Heb nu maar besloten dat ik gewoon me systeempje houd en ik maar ff lekker op zoek ga naar een 2de handse z270 bordje M-atx versie. Dus word wel delid gedaan ;)

10. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Topic kan gesloten worden. Setje is verkocht.:D

11. conwa

conwa Member

Sinds:
    19 jan 2013
    Jahoor, kom maar langs voor een delid! :)

12. HilleG

HilleG Senior Member

Sinds:
    9 apr 2008
    Ik zit in Wageningen en heb ondertussen 2 eigen delids gedaan en 3e binnenkort ook. Als je nog interesse hebt? Is €15 ongeveer voor tijd+materiaalkosten :)