De juiste met precieze hartritme meting

Mijn partner heeft een redelijk unieke hartaandoening. Haar hart klopt onregelmatig en ik ben voor haar op zoek naar een goede Smartwatch die dit goed kan meten.

Ik zie dat sommige Smartwachtes een gemiddelde aanduiden op het scherm en lijken mee te tikken met het hart alleen lijkt dit eerder geanimeerd dan echt een correcte meting (ik kan het mis hebben)

Met bloeddrukmeter is wél een correcte waarneming te realiseren "doe dan altijd zo een bloeddrukmeter meting" zou je denken, alleen is dit pijnlijk voor haar en zoiets doe je niet vaker dan 2 x per dag. Dus wenselijk is 1 die een meting kan verrichten wanneer je erop kijkt, dus een Smartwatch denk ik dan, andere ideeën zijn natuurlijk ook welkom.

Wat raden jullie mij / haar aan? (momenteel heeft ze een iPhone 8+)

quiller

Senior Member
User systemen
Het lijkt mij dat je voornamelijk een goede sportwatch wil in deze (van een goed merk) ... Deze zullen (ondermeer door ervaring) altijd een correctere weergave geven. Zelf ben ik uitermate tevreden over de Polar vantage reeks (ik heb de vantage V maar dat heb je mijn inziens niet nodig).

Gronaldo

Senior Member
User systemen
De Apple watches worden hoog aangeschreven hiervoor en hebben verschillende toepassingen gesupport vanuit medische wereld. Dit laatst zelf even verder onderzoeken.

Bovenaan