De AMD overclock competitie kroeg 2010

C.deWeerd

Senior Member
hij was online..
je heb over 5 min track in je mail box..Was net ff naar de tnt(in de plus)gegaan ze hadden hem gewoon tussen de spullen staan die afgehaald konden worden vandaar dat ik een track had die nog steeds geen status had..en TNT aan de tel maar niet begrijpen we kunnen echt niks vinden op je nummer(we hebben wel een kleine storing gehad in utrecht maar dan zou die al een status moeten hebben ... Goh logisch. Zo afgerond..Tevens lag daar ook nog een pakketje voor starsky en nog iemand die het tevens wel begreep en niet meteen flipte.. Als ecxuss ja sorry maar ik werk hier nog maar 1 week..en ik had ze ergens anders moeten neerzetten dan bij de rest van de paketten..Lekker is dat met iedereen ruzie.. haha maar afgerond..
Wens je veel plezier met de set.

En maar weer Ontopic..

Rol-Co

Senior Member
Nee moet je bij de F1 ook zelf boren,.....op een schuin vlak wat niet het gemakkelijkste is. goed smeren en regelmatig terug halen , je breekt je boortje in no time en heb je nog 3 kansen :)

Pnut1979

Senior Member
Met Chris had je daar zeker geen zorgen over hoeven maken hoor. TNT is wel eens een totaal ander verhaal.
Zoals pakjes afgeven bij zo genaamde buren en dan niet meer kunnen tracen waar het is pffffff
dat kan misschien kloppen peter,

maar als je al,paar dagen vraagt waar is de t en t en je krijgt geen antwoord erop
dan wordt ik achterdochtig,

misschien niet goed/of wel goed

met wat ik gedaan had, heeft uiteindelijk geholpen tot een reactie

wesjuhdabomb

Senior Member
Ook niet iedereen kijkt iedere dag naar zijn pm's of naar het forum. Ik kijk ook wel eens alleen naar het nieuws als ik ingelogged sta..

Pnut1979

Senior Member
Ook niet iedereen kijkt iedere dag naar zijn pm's of naar het forum. Ik kijk ook wel eens alleen naar het nieuws als ik ingelogged sta..
en dat voor anderhalve week lang maar wel online komen en posten en geen vragen beantwoorden

dan mag jij aan mij uitleggen,dat je wel kan posten en niet kan uitleggen of zeggen wat er aan de hand is.

dat ik misschien de fout ik ben gegaan met bericht prima ben mans genoeg om dat toe te geven.

maar niks van je laten horen is ook niet goed.

dus daar zitten we allebei fout.

en nu is het klaar daarmee we hebben het samen opgelost en even goede vrienden

punt discussie over

Laatst bewerkt:

Delftsblauw

Senior Member
FF een vraagje, lees altijd hier hoe het gaat met de resultaten, maar is er inmiddels al wat bekend over die superpi score van X-tripiot?

Bovenaan