De AMD overclock competitie kroeg 2010

chuck-e

Member
De AMD overclock kroeg het subforum kan gewoon niet zonder.

Hier kan je alles kwijt als je geen heel topic ervoor wil maken.( Wel een beetje AMD competitie gericht ).

Wat je nog meer kan melden zijn bijvoorbeeld spullen die je dood heb geclockt, waterschade en ga zo maar door.

Filmpjes plaatjes alles is welkom ( geen reclame, geflame en gespam natuurlijk).

Laatst bewerkt:

Masuo

Senior Member
Nee, nog niet.
Ik weet zeker dat ik de cooler en kabels ect... goed heb aangesloten.
Sta nog steeds voor een raadsel. :p

peterdimitri

Senior Member
ik denk dat ik die heb Chucky montage en eerste boot en ik had al defect bord hadde ze in de winkel beetje lomp gedaan en 2 condensators van de cpu gemolt *was op een oud oud intel bordje* kreeg wel gelijk een nieuwe gelukkig

Drucchi

Senior Member
tja daar heb ik een probleem.... het eerste beeld dat mijn monitor meestal geeft is het scherm van "weet je zeker dat je niet in veilige modus wilt starten"..., dus dan duurt het niet lang meer tot je in windhoos zit. enneh BTW, mijn laadbalkje komt nog niet eens halverwege... tot ik in die windhoos zit...

QinXi

Senior Member
Om het hier wat levendiger te maken, ik ben zelf aangenaam verrast door deze CPU, 4,5GHz al dan niet 24/7 stabiel is erg netjes. Kon ik met een 965 golden batch boven 0 niet om vragen, die deed amper 4,2

Allubz

Member
Wat voor koeling?

Met goede luchtkoeling en 1.55 CPUv kom ik op 4.3GHz.

Probleem is eerder de NB, ding wordt erg warm omdat de HD5850 eronder zit en de MUGEN in de weg voor een fan erop. >50c load

Rol-Co

Senior Member
Hey ik heb nooit gezegt dat het mijn screen was :) , maar wel de screens op water....wel meer als 1 zelfs. Als je zomaar roept engeen pic;s is het niet gebeurd las ik ergens. ;)

thijsz0r

Senior Member
i know :p
ben benieuwd, het is niet dat de 1M ronde nog 4 maanden duurt, dus er zullen in de loop der dagen toch wel wat resultaten moeten binnen druppelen.

Morgen ga ik iig benchen, denk dat ik nog iets van 20-23L overheb, dus wanneer dat op is hoop ik een mooie score te hebben :)

Bovenaan